مدیرکل پست استان کرمانشاه از الکترونیکی شدن احراز هویت مکانی متقاضیان خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،فتاح مدیرکل پست استان کرمانشاه با بیان اینکه گفت : متقاضیان برای احراز هویت مکانی دیگر نیازی به مراجعه حضوری به دفاتر پستی ندارند و می‌توانند در منزل با مراجعه به سایت gnaf.post.ir احراز هویت مکانی خود را دریافت کنند.

او گفت : در این طرح پس از ارسال درخواست متقاضی شناسه‌ای برای فرد مورد نظر ارسال می‌شود که پس از آن ماموران اداره پست به آدرس مراجعه می‌کنند و شناسه توسط ماموران تایید می‌شود.

مدیرکل پست استان با بیان اینکه بسیاری از دستگاه‌های دولتی از جمله نیروی انتظامی، بانک ها، امور مالیاتی، تامین اجتماعی و ... برای انجام کار‌های ارباب رجوع نیازمند احرازهویت مکانی مراجعه کنندگان هستند، افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا الکترونیکی شدن احراز هویت مکانی تاثیر به سزایی در کاهش مراجعات حضوری دارد.

حمیدرضا فتاح با اشاره به اهمیت طرح افزود: در برخی موارد آدرس‌هایی که داده می‌شود، واقعی نیست و دستگاه‌های اجرایی با مشکل مواجه می‌شوند، اما با اجرای این طرح خطا‌های ایجاد شده به حداقل موارد می‌رسد.

او با بیان اینکه یک میلیون و ۲۷۰ هزار اطلاعات مکانی در استان کرمانشاه ثبت شده است، گفت: در این طرح رکورد تمام شهر‌ها و روستا‌های استان کرمانشاه به هنگام سازی شده است.

او افزود: در استان کرمانشاه ۱۲۵ واحد پستی شهری و روستایی و ۱۳۰ دفتر پیشخوان به هم استانی‌ها خدمات ارائه می‌دهند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.