مدیرکل پست استان کرمانشاه گفت : روستاییان استان برای فروش محصولات خود به شبکه اینترنتی فروش مجازی اداره پست متصل می‌شوند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، فتاح مدیرکل پست استان کرمانشاه گفت : شیوع ویروس کرونا باعث تغییر در فضای کسب و‌کار شده و بسیاری از کسب و کار‌ها در شهر‌ها به سمت فروش اینترنتی پیش رفته اند.

او گفت : با این وجود فروش اینترنتی در روستا‌ها آنچنان که مورد انتظار است رونق نگرفته به همین منظور در تلاشیم تا با ایجاد تفاهم نامه با تعاونی‌های روستایی استان این امکان را برای روستاییان فراهم کنیم.

فتاح افزود: استان کرمانشاه نخستین استانی است که برای فروش محصولات روستاییان در فضای مجازی با تعاونی‌های روستایی تفاهم نامه منعقد می‌کند.

مدیرکل پست استان افزود: به همین منظور بستر اینترنتی با عنوان روستا بازار ایجاد شده که روستاییان می‌توانند محصولات صنایع دستی و محصولات خوراکی ارگانیک را بدون واسطه در فروشگاه‌های مجازی به فروش برسانند.

او گفت: در استان کرمانشاه ۳۰۰ تعاونی روستایی داریم که در مرحله نخست ۲۵ تعاونی در قالب این طرح پوشش داده می‌شوند.

فتاح با بیان اینکه تمام روستا‌های استان کرمانشاه تحت پوشش اداره پست قرار دارد، افزود: در حال حاضر ۲۱۵ واحد پستی شهری و روستایی در استان کرمانشاه فعال است و ۱۳۰ دفتر پیشخوان با پست همکاری دارند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.