رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان کرمان گفت: هدف دانشگاه جامع آموزش با کار عملی برای انتخاب شغل آسان است.


به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محسن شمسی رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان در جمع خبرنگاران با اعلام اینکه در استان کرمان ۱۳ مرکز علمی کاربردی وجود دارد، گفت:دانشگاه علمی کاربردی از ۱۶ آذر تا ۲۴ آذر در حال پذیرش دانشجو برای بهمن ماه است.

او افزود: هدف دانشگاه علمی کاربردی تامین شغل‌های میانی برای جامعه است و کمک به حل مشکلات بیکاری کشور است.

شمسی بیان کرد: هدف آموزش برای کسانی، که می خواهند متخصص باشند این است که دست به آچار شوند در وهله اول تکنسین‌های خوبی داشته باشیم و بعد مهندسان متخصصی را داشته، باشیم.

او با اشاره به اینکه دانشگاه علمی کاربردی در کرمان تکنسین نساجی برای یکی از کارخانه‌های بزرگ کرمان تربیت کرد بیان کرد:این افراد واقعا و راحت شغل خودشان را راحت انتخاب کردند.

شمسی بیان کرد:برای شرکت هواپیمایی ماهان و شرکت زغال سنگ به صورت عملی در محیط امن ضمن آموزش لازم مدرک تحصیلی این کار را دریافت کردند.

او با اعلام اینکه ما ظرفیت‌های استان را شناسایی کرده ایم و ضمن آموزش، عملی دانشجویان خیلی خوبی تربیت می‌کنیم گفت: هدف ما آموزش با کار عملی برای انتخاب شغل آسان است.

شمسی افزود:در شهربابک به دلیل معادن فیروزه و جلوگیری از خام فروشی این سنگ قیمتی دانشکده ما در این شهر دانشجو تربیت می‌کند تا آموزش‌های لازم  برای فرآوری این ظرفیت داده شود.

او افزود: علاقه مندانی که دوست دارند در واحد‌های ما که رشته‌های اختصاصی دارند و شرایط کار را ایجاد می کنند شرکت کنند رشته مناسب را انتخاب کنند حتی  در رشته‌های ورزشی هم می توانند وارد شوند.

شمسی، گفت: ما در چهار گروه صنعت، کشاورزی، مدیریت و خدمات اجتمایی و فرهنگ و هنر دانشجو می‌پذیریم.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.