امتحانات مقاطع ارشد و دکتری به صورت حضوری برگزار می‌شود

مسئول گروه آموزش‌های آزاد و مجازی دانشگاه شهید باهنر کرمان از برگزاری امتحانات مقاطع ارشد و دکتری به صورت حضوری خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، محسن افشارمنش مسئول گروه آموزش‌های آزاد و مجازی دانشگاه شهید باهنر کرمان گفت: این دانشگاه با داشتن ۳ مجتمع اموزش عالی در شهرستان‌های بردسیر، بافت و راور دارای ۱۴ هزار دانشجو در حال تحصیل در کل مقاطع است.

او از دانشگاه شهید باهنر کرمان به عنوان دانشگاه معین استان کرمان نام برد و افزود: این دانشگاه؛ مجموعه آموزش عالی استان کرمان را برنامه ریزی؛ هدایت و توسعه آن را مدیریت  و نمایندگی وزارت علوم را خواهد داشت.

افشارمنش درخصوص نحوه برگزاری امتحانات دانشگاه ها، بیان داشت: قطعا طبق تصمیم ودستورات ستاد ملی کرونا و ابلاغیه‌های صادره توسط وزارت علوم پیش خواهیم رفت و در حال حاضر بر اساس مصوبات دریافتی از وزارت مبنی بر فراهم کردن شرایط برای حضوری کردن ازمون‌های پایان نیمسال و طبق مصوبه هیات رئیسه دانشگاه؛ امتحانات مقاطع دکتری و ارشد بصورت حضوری اعلام شده است.

مسئول گروه آموزشی‌های آزاد ومجازی دانشگاه شهید باهنر کرمان افزود: برای مقاطع ذکر شده، شرایط خوابگاه‌ها را دانشگاه به گونه‌ای درنظر گرفته که در هر اتاق ۲ یا ۳ نفر با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی و بین صندلی‌های امتحانی فاصله ۱.۳۰ تا ۲ متر رعایت شود.

افشارمنش با بیان اینکه از ابتدای ترم جاری، اکثر دروس عملی و آزمایشگاهی بصورت حضوری بوده ا‌ند، گفت: درخصوص ادامه کلاس‌ها و نحوه برگزاری امتحانات مقاطع کاردانی و کارشناسی تاکنون تصمیمی اتخاذ نشده و احتمال می‌رود که همچنان بصورت مجازی ادامه داشته باشند.

انتهای پیام /ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار