شهردار کرج:

کاری برای املاک قولنامه‌ای از دست مان برنمی آید

سعیدی سیرایی گفت: امکان دخالت شورا و شهرداری در موضوع املاک قولنامه‌ای وجود ندارد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، مصطفی سعیدی سیرایی،  شهردار کرج با اشاره به نگرانی شهروندان در خصوص وضعیت املاک قولنامه‌ای گفت: با نامه وزارت کشور به استانداران، امکان دخالت شورا و شهرداری در این موضوع وجود ندارد.

او افزود: علی رغم پیگیری‌های شهرداری در سه ماه اخیر، دیوان عدالت اداری مجدد مصوبه صدور پروانه برای اراضی و املاک قولنامه‌ای را ابطال کرده است.

شهردار کرج گفت: با این وجود شهرداری با هدف حل مشکل و ایجاد بستر مناسب برای پیشگیری از ساخت و ساز‌های غیرمجاز و رشد بی برنامه شهر موضوع را طی مکاتبه‌ای به دستگاه‌های مربوطه منعکس کرده است.

او در پاسخ به گلایه برخی از اعضای شورای شهر در خصوص وضعیت آسفالت برخی محلات شهرافزود: طی سه ماه گذشته ۵۰ میلیارد تومان از چک‌های مربوط به خرید قیر پرداخت شده است.

سعیدی سیرایی با اشاره به محدودیت‌های اعمال شده از سوی ستاد بحران البرز در خصوص فعالیت کارخانه آسفالت شهرداری، گفت: به دلیل غلظت آلاینده‌های هوا، صنایع آلاینده از جمله کارخانه آسفالت شهرداری کرج باید تعطیل باشد ولی به دلیل این که نمی‌توان طرح های عمرانی را متوقف کرد، شرایطی فراهم شده که کارخانه آسفالت روزی ۵ ساعت فعال باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.