دبیر نخستین جشنواره عکس خراسانگرد گفت: جایزه ویژه جشنواره عکس خراسانگرد با ایجاد هشتگ خراسانگرد راه اندازی شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، یوسف بیدخوری دبیر نخستین جشنواره عکس خراسانگرد گفت: تمامی علاقه‌مندان به حضور و شرکت در نخستین جشنواره عکس خراسانگرد، می‌توانند علاوه بر ارسال عکس از جاذبه‌های گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع‌دستی خراسان رضوی به صورت عادی با انتشار تصاویر خود در صفحه شخصی اینستاگرام و ایجاد هشتگ خراسانگرد در صورت دیده شدن تصویرشان و تایید آن با آمار بالا و ارسال آن برای جشنواره عکس، جایزه ویژه دریافت کنند.

وی گفت: نخستین جشنواره عکس خراسانگرد که هم‌اکنون در حال دریافت آثار عکاسان است با استقبال خوب علاقه‌مندان عکاس همراه بوده است و تا پایان آذرماه امسال فرصت ارسال عکس به این جشنواره وجود دارد.


بیشتر بخوانید


معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی گفت: عکاسان آماتور و حرفه‌ای می‌توانند به‌وسیله موبایل و دوربین عکاسی، آثار خودشان را به شماره واتساپ۰۹۳۶۹۰۸۸۵۰ به‌صورت شبانه‌روزی ارسال کنند؛ دوازدهم دی‌ماه امسال برندگان مسابقه اعلام خواهند شد و سپس در مراسمی از برگزیدگان تقدیر خواهد شد و به‌صورت هم‌زمان نمایشگاه عکسی از آثار راه یافته به بخش مسابقه جشنواره خراسانگرد برگزار خواهد شد.

بیدخوری گفت: هدف از برگزاری مسابقه عکس جشنواره خراسانگرد معرفی جاذبه‌های گردشگری کمتر شناخته شده خراسان رضوی از طریق صفحه اینستاگرام جشنواره به آدرس khorasangard@ است.

منبع: ایرنا

انتهای پیام//ص.ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.