فرماندار میبد، با اشاره به مجاهدت‌های کادر بهداشت و درمان، گفت: تلاش‌های شبانه‌روزی این عزیزان در ایام کرونا را نمی‌توان فراموش کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، حسین فلاح، فرملاندار میبد، گفت: قطعاً مجاهدت‌های شبانه روزی کادر درمان فراموش شدنی نخواهد بود و دغدغه‌های پزشکان، پرستاران و افراد خیر در تأمین زیرساخت‌های سلامت در شهرستان میبد باعث افزایش شاخص‌های سلامت دراین شهرستان بوده است.

فلاح افزود: راه‌اندازی درمانگاه شبانه روزی حکیم می‌تواند علاوه بر ارائه خدمات به شهروندان، باعث تأمین امنیت و سلامت مردم گردد.

فلاح بابیان اینکه این درمانگاه دارای داروخانه هم هست، افزود: در آینده نزدیک، رادیولوژی و آزمایشگاه این درمانگاه هم راه‌اندازی خواهد شد.

دکتر حمید اشرفی، مسئول درمانگاه حکیم نیز گفت: درمانگاه شبانه‌روزی حکیم درزمینی به مساحت هزار و ۲۰۰ مترمربع با زیربنای ۷۰۰ مترمربع در دوطبقه نقش مهمی ر تامین سلامت مردم شهرستان خواهد داشت.

اشرفی بابیان اینکه هدف از ایجاد این درمانگاه، کاهش بار مضاعف از دوش بیمارستان است، افزود: خدمات اورژانس شبانه‌روزی، ویزیت بیماران عمومی و تخصصی و همچنین دندانپزشکی، از خدماتی است که در این درمانگاه به بیماران ارائه خواهد شد.

اشرفی تصریح کرد: این درمانگاه با خرید یک میلیارد تومان تجهیزات درحال حاضر دارای ۱۰ تخت بستری است و به ۲۰ تخت افزایش خواهد یافت.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.