فرماندار شهرستان اردبیل گفت: همه دستگاه‌های اجرایی باید نسبت به جذب اعتبارات مصوب حوزه عمرانی اقدام کرده و مانع از برگشت این اعتبارات به خزانه شوند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مسعود امامی یگانه، فرماندار اردبیل در جلسه شورای اداری شهرستان اردبیل با تاکید بر تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام و تسهیل سرمایه‌گذاری در شهرستان اردبیل اظهار کرد: حمایت از سرمایه‌گذاران و تسهیل روند سرمایه‌گذاری در شهرستان باید به عنوان اولویت مهم همه دستگاه‌های متولی قرار گیرد.

او تصریح کرد: اعتبارات عمرانی شهرستان اردبیل بالغ بر ۱۲۵ میلیارد تومان بوده و همه دستگاه‌ها ضروری است نسبت به جذب و تکمیل پروژه‌های عمرانی نیمه‌تمام پیگیری و نظارت لازم داشته باشند.

فرماندار اردبیل بر مدیریت مصرف آب با توجه به وضعیت خشکسالی به ویژه در بخش آب شرب و کشاورزی تاکید کرد و گفت: شرکت آب منطقه‌ای، آب و فاضلاب و جهاد کشاورزی برنامه‌ریزی لازم در این زمینه انجام دهند.

امامی یگانه افزود: با توجه به نزدیکی فصل زمستان مدیریت مصرف انرژی نیز نیازمند توجه همگانی به ویژه در ادارات و مجموعه‌های تابعه است.

او با تاکید بر جلوگیری از ساخت و ساز‌های غیرمجاز به ویژه در حاشیه شهر‌ها و روستا‌ها بیان کرد: در روستا‌ها با محوریت بخشداران، دهیاران، شورا‌ها و در شهر‌ها با محوریت شهرداری‌ها و همکاری سایر ارگان‌های ذیربط جلوی هرگونه ساخت و ساز‌های غیرمجاز گرفته شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.