نماینده دشتستان در مجلس گفت: خط قرمز برخی نمایندگان فرصت‌طلب، نیرو‌های انقلابی است به طوری که برخی نمایندگان، وزرا را تحت فشار می‌گذارند تا به عناصر انقلابی مسئولیت ندهند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، ابراهیم رضایی نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی در مراسم روز دانشجو در دانشکده کشاورزی دشتستان بیان کرد: خط قرمز برخی نمایندگان فرصت‌طلب، نیرو‌های انقلابی و ارزشی است به طوری که خبر دارم، برخی نمایندگان، وزرا را تحت فشار می‌گذارند تا به عناصر انقلابی مسئولیت ندهند. این کار‌ها خلاف قانون است و تذکر می‌دهیم که این اشتباهات را تکرار نکنند.

او افزود: برخی افراد که به پشتوانه نیرو‌های انقلابی رای گرفته‌اند، مقابل نیرو‌های انقلابی ایستاده‌اند و مانع رشد آن‌ها می‌شوند.

 عضو کمیسیون اصل نود مجلس با بیان اینکه دخالت نمایندگان در انتصابات بر خلاف قانون و خلاف تاکیدات رهبر معظم انقلاب است، ادامه داد: دخالت نمایندگان در انتصابات اشتباه است و مدیران اجرایی نیز نباید اجازه دهند نمایندگان در این امور دخالت کنند.

رضایی همچنین ۱۶ آذر را نماد استعمارستیزی و استکبارستیزی دانشجویان و ملت ایران دانست و تاکید کرد: دانشجویان، فعالان و جنبش‌های دانشجویی باید نهضت مطالبه‌گری، آرمان‌خواهی و عدالت‌خواهی را ادامه دهند و پرچم این نهضت را استوار نگه دارند.


بیشتر بخوانید


او افزود: دانشجویان باید مطالبه کنند که نمایندگان به وظایف قانونی خود عمل کنند و عملکرد فراقانونی و خلاف قانون نداشته باشند.

 عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید بر اینکه دانشجویان باید از مسئولان و نمایندگان مجلس مطالبه‌گری کنند، بیان کرد: شفافیت یکی از موضوعاتی است که باید هم از نمایندگان و هم از دولت مطالبه شود تا شاهد کاهش فساد و انحراف در بخش‌های مختلف باشیم.

رضایی افزود: برخی افراد و تشکل‌های یک‌بارمصرف در روز دانشجو بر خلاف آرمان‌های دانشجویان عمل کردند و به جای استکبارستیزی و استعمارستیزی در این روز شعار‌های آمریکاپسند سر دادند.

او به اهمیت دانشکده کشاورزی برای شهرستان دشتستان هم اشاره کرد و گفت: مساله اصلی در شهرستان، کشاورزی است و این دانشکده باید برای حل مسائل این حوزه وارد عمل شود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.