نماینده مردم دشتستان در مجلس از افرادی که دنبال پست و قدرت هستند خواسته است که به سراغ او نروند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، ابراهیم رضایی نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی در جمع اهالی شهر دالکی بیان کرد: کار نماینده دخالت در عزل و نصب‌ها نیست و وقتی برای این کار‌ها نداریم، ولی مشورت می‌دهیم و نظارت و مراقبت می‌کنیم که افراد نااهل و ناکارآمد مسئولیت نگیرند.کسانی که دنبال پست و مقام و قدرت هستند سراغ من نیایند.

او انتخابات اخیر را باشکوه و پرافتخار خواند و افزود: مشارکت ۶٢ درصدی مردم دشتستان و رای بیش از ٧٠ درصدی به حجت الاسلام و المسلمین رئیسی بیانگر انقلابی بودن مردم این شهرستان است و افتخارآمیز بود.

برخی به علت نارضایتی از اقتصاد پای صندوق نیامدند

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به تلاش‌های برخی گروه‌ها برای کاهش حضور مردم در انتخابات ادامه داد: کر‌ونا باعث کاهش حضور مردم در انتخابات شد. کسانی هم که شرکت نکردند دشمن نظام و انقلاب نبودند. مردم درد اقتصاد و معیشت داشتند و دلخور بودند و برخی افراد به علت این نارضایتی پای صندوق نیامدند.

رضایی گفت: افرادی که رای دادند هم درد داشتند، ولی در انتخابات حضور یافتند تا وضعیت تغییر کند و امیدواریم دولت آینده با ولایتمداری، کار انقلابی و جهادی، انتخاب مدیران توانمند و توجه به نیاز‌های مردم بتواند گره‌گشای مشکلات مردم باشد.

او با اشاره به اینکه دوره پرخسارت گذشته تکرار نخواهد شد، ادامه داد: انتظار ما از رئیس جمهور منتخب این است که  همان طور که در قوه قضائیه مقابل فساد ایستاد در قوه مجریه هم این‌گونه عمل کند و ریشه فساد را بخشکاند. باید ریشه درست شود و ریشه فساد در قوه مجریه است.

اگر جلوی فساد و رانت گرفته شود، فقیر نخواهیم داشت

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اگر جلوی رانت‌خواری، فساد، ویژه‌خواری، اختلاس و ناکارآمدی‌ها گرفته شود فقیر نخواهیم داشت.

رضایی با بیان اینکه به تبعیض و فساد اعتراض داریم، عنوان کرد: جوانان ما تحصیلکرده، متخصص و بیکار هستند، ولی برخی مسئولان فرزندانشان را در شرکت‌های دولتی با حقوق‌های نجومی استخدام می‌کنند.

او گفت: اگر مسئولان خوب کار کنند و در خدمت مردم باشند مردم هم بیشتر پای صندوق‌های رای خواهند آمد. تجربه هم این موضوع را ثابت کرده است.


بیشتر بخوانید


عضو کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی همچنین با بیان اینکه دالکی با مشکلات زیادی روبه رو است که با جدیت دنبال بهبود وضعیت هستیم، بیان کرد: آب از مسائل مهم در دالکی است که موضوع را با مدیران استانی حوزه آب و معاون وزیر نیرو به صورت مستمر دنبال کرده‌ایم. ده میلیارد تومان برای تکمیل خطوط انتقال آب در شهر دالکی تخصیص داده شده و امیدواریم به زودی شاهد تکمیل طرح نوسازی شبکه و ساخت مخزن باشیم.

رضایی، بهبود وضعیت بهداشتی و درمانی، بهبود مکان‌ها و تجهیزات ورزشی، پل و راه ورودی، صدور سند برای زمین‌های مردم، پیگیری‌ برای تکمیل سد دالکی، رسیدگی به مشکلات مخابراتی، مسئولیت‌های اجتماعی نفت، مسائل مربوط به اتباع افغانی ساکن دالکی و تلاش برای تشکیل میز خرما را از جمله برنامه‌ها و پیگیری‌هایش برای کاهش مشکلات مردم شهر دالکی بیان کرد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.