شرایط ویژه برای خانه‌دار شدن مددجویان بهزیستی خراسان رضوی

معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی خراسان رضوی گفت: مددجویان خراسان رضوی در سامانه مسکن یارانه‌ای ثبت نام کنند.


به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حمیده محدث معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی خراسان رضوی گفت: تفاهم‌نامه‌ای بین وزارت رفاه و وزارت راه و شهرسازی امضا شد که بر اساس آن، شرایط ویژه‌ای برای مسکن مددجویان بهزیستی در نظر گرفته شده است.

او گفت: هنوز جزئیات این تفاهم‌نامه برای استان‌ها ابلاغ نشده، اما گفته شده که شرایط برای مددجویان بهزیستی به گونه‌ای است که ساخت و تحویل مسکن به این خانواده‌ها را تسهیل می‌کند.

معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی خراسان رضوی گفت: نرخ بهره وام مسکن در این طرح، برای مددجویان بهزیستی رقم بسیار پایین‌تری نسبت به سایرین می‌باشد چون طرح مسکن ملی یا جهش تولید مسکن، سویه‌های مختلفی برای جمعیت هدف خود دارد یکی از این سویه‌ها که شرایط بسیار ویژه‌ای برای مددجویان بهزیستی در نظر گرفته، در این تفاهم‌نامه مد نظر بوده است.

محدث گفت: در روز‌های آینده، جزئیات این تفاهم‌نامه به اطلاع عموم می‌رسد، اما آنچه فعلا مورد تأکید است این است که مددجویان فاقد مسکن که شرایط آن‌ها توسط بهزیستی بررسی و در اولویت قرار گرفته‌اند باید حتما در این سامانه ثبت نام کنند تا بتوانند از تسهیلات ارزان‌قیمت، کمک‌های بلاعوض و یارانه‌های دولتی برای این امر بهره‌مند شوند.


انتهای پیام//ف.ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار