دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان سمنان گفت: دانشگاه‌های استان در استفاده از ظرفیت فضای مجازی به منظور پیشگیری از اعتیاد پیشقدم شوند.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، جعفر معینیان دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان سمنان در نشست کمیته فرهنگی پیشگیری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان سمنان ، استفاده از ظرفیت فضای مجازی در فرهنگ سازی و پیشگیری از مواد مخدر را موثر و زودبازده برشمرد و تاکید کرد: دانشگاه باید در این مسیر پیشقدم باشند و برنامه‌ریزی مدون و قابل اجرا در این خصوص مدنظر باشد.

وی با قدردانی از اقدامات اجرایی موثر اعضاء کمیته فرهنگی پیشگیری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در کنترل و کاهش اعتیاد، ارائه مستمر اقدامات این کمیته را خواستار شد و افزود: یکی از عوامل موفقیت در امور اجرایی، انتقال تجربه و مهارت های کسب شده است و انتظار می رود دستگاه های موفق در موضوع مواد مخدر این تجربه‌ها را به دیگر دستگاه های منتقل کنند.

معینیان آموزش را پله اول آگاه سازی دانست و بر افزایش بیش از پیش آموزش در امر کنترل و کاهش اعتیاد تاکید و تصریح کرد: استفاده از ظرفیت های تشکل های مردم نهاد و بخش خصوصی حلقه دیگر موفقیت و دستیابی و به اهداف است که نباید از این ظرفیت قافل شد.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان سمنان تداوم برنامه ها و فعالیت ها را رمز موفقیت دانست و ضمن اعلام آمادگی در مشارکت در پژوهش ها و پایان نامه ها با موضوع کنترل، پیشگیری و درمان اعتیاد، افزود: پیگیری اعتبارات خاص با موضوع فرهنگ سازی و پیشگیری مواد مخدر در دستگاه اجرای ضرورت دارد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.