رییس شبکه دامپزشکی شهرستان مریوان گفت: ۱۳ تن انواع مواد اولیه تولید خوراک دام و طیور فاسد و بدون هویت در این شهرستان کشف و معدوم سازی شد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، مسعود خاتمی رییس شبکه دامپزشکی شهرستان مریوان  اظهار داشت: در ادامه بازرسی و بازدید بازرسان شبکه دامپزشکی شهرستان مریوان از واحد‌های تولیدی و واحد‌های عرضه فرآورده‌های خام دامی موارد تخلف شناسایی شد.

خاتمی افزود: در بازدید از یک کارخانه تولید خوراک دام و طیور در یکی از نقاط سطح شهرستان مریوان مقدار ۱۳ تن مواد اولیه تولید خوراک دام (زئولیت) بدون هویت کشف و ضبط شد.

او یادآور شد: با هماهنگی به عمل آمده با مرکز بهداشت و درمان شهرستان و حضور بازرسان و ناظران محموله کشف شده در یک مکان مناسب معدوم سازی شد.

رییس شبکه دامپزشکی شهرستان مریوان اضافه کرد: در این راستا بعد از جمع آوری مستندات لازم پرونده این تخلف تشکیل و به مراجع قضایی به منظور رسیدگی قانونی ارسال شد.

خاتمی افزود: شهرستان مریوان دارای یک واحد تولید خوراک طیور و یک واحد کارخانه تولید خوراک دام است که به صورت هفتگی توسط بازرسان شبکه دامپزشکی از تمام قسمت‌های تولیدی آن بازدید و بازرسی به عمل می‌آید.

او تاکید کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی با شماره تماس ۳۴۵۲۱۴۲۶ تماس بگیرند تا در کمترین زمان ممکن بازرسان این شبکه نسبت به بررسی موضوع اقدام و با متخلفان برخورد کنند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.