مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی قزوین گفت: با هماهنگی ستاد کرونا و با استقرار دائم مشاور بهداشت و رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی، از این پس رویداد‌های نمایشگاهی در استان برگزار می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، علی اصغر حاجی محمدی مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی قزوین گفت: رویداد‌های نمایشگاهی که با شیوع کرونا لغو شده بود، اکنون با دریافت مجوز و با رعایت شیوه نامه های بهداشتی، دوباره به فعالیت خود ادامه خواهند داد.

وی با اشاره به اینکه بازدید کنندگان در بدو ورود به محوطه نمایشگاه از لحاظ داشتن ماسک کنترل شده و تب سنجی می‌شوند، اظهار داشت: تمهیدات بهداشتی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی انجام شده است و سالن‌ها دارای تهویه هوای مناسب و مجهز به دستگاه‌های ضدعفونی کننده و اقلام بهداشتی هستند.

حاجی محمدی تصریح کرد: در همین راستا دوازدهمین نمایشگاه تخصصی کشاورزی و صنایع وابسته در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین با رعایت موارد بهداشتی از ۲۳ تا ۲۶ آذر ماه با حضور۵۲ مشارکت کننده در فضایی به مساحت سه هزار و ۶۰۰ مترمربع برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: مشارکت کنندگان در این نمایشگاه از استان‌های تهران، البرز، قزوین، اصفهان، خراسان رضوی، زنجان، همدان، آذربایجان شرقی، سمنان، کردستان و کرمانشاه محصولات و تولیدات خود را در زمینه‌های ماشین آلات و ادوات کشاورزی، سیستم‌های نوین آبیاری، نهال و نهاده، کود و سم، بذر و صنایع وابسته در معرض دید بازدیدکنندگان قرار خواهند داد.

حاجی محمدی افزود: همچنین کارگاه‌های آموزشی با محوریت کشاورزی نوین از ۲۳ تا ۲۵ آذر ماه به مدت سه روز در حاشیه برگزاری نمایشگاه یاد شده در سالن آمفی تئاتر محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.