با تلاش مأموران انتظامی شهرستان زاهدان ۲ سارق و یک مالخرحرفه‌ای با بیش از ۳ میلیارد ریال اموال مسروقه دستگیر شدند.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان  ،  از زاهدان ،  سرهنگ محمود سعادتی فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان گفت: در راستای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و پیشگیری از سرقت، مأموران انتظامی شهرستان هنگام گشت زنی‌های هدفمند در یکی از محلات زاهدان به ۲ جوان که در حال سرقت یک درب آلومینیومی از داخل ساختمانی در حال ساخت بودند مشکوک و آن‌ها را دستگیر کردند.

وی گفت: متهمان که پس از انتقال به کلانتری چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشتند به فعالیت بزهکارانه خود و سرقت اموال اماکن خصوصی و کارگاه‌های ساختمانی و فروش اموال مسروقه، به متصدی یک ضایعات فروشی در حومه شهرستان زاهدان اعتراف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان تصریح کرد: مأموران بلافاصله با هماهنگی قضایی به محل ضایعات فروشی مذکور مراجعه و ضمن دستگیری متصدی آن در بازرسی از آن محل بیش از ۳ میلیارد ریال اقلام سرقتی، شامل تعداد زیادی لوله و اتصالات آب، درب و پنجره‌های آلومینیومی و آهنی، تابلو‌های مربوط به اداره راه و ترابری، دریچه‌های فاضلاب، کابل‌های برق و مخابراتی و ... را کشف کردند.
سرهنگ سعادتی گفت: تحقیقات تکمیلی پلیس از سارقان برای کشف سرقت‌های احتمالی و شناسایی ماالباختگان ادامه دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان در ادامه گفت: ضایعات فروش‌هایی که اقدام به خرید اموال مسروقه می‌کنند در حقیقت زمینه ساز فعالیت سارقان وافزایش سرقت به ویژه سرقت‌های خرد در جامعه هستند وهمین امر باعث ایجاد ناامنی در بین مردم می‌شود بنابراین پلیس با این اقدام غیرقانونی آن‌ها باجدیت برخورد می‌کند.

وی در پایان از شهروندان به خصوص مالکان ساختمان‌های در حال ساخت خواست: از رها کردن اموال خود داخل کارگاه‌های ساختمانی فاقد نگهبان خودداری و حتی المقدر با استخدام نگهبان مطمئن در طول مدت ساخت و ساز از وقوع هر گونه سرقت اموال خود جلوگیری کنند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار