فرمانده انتظامی شهرستان سراوان از دستگیری عاملان سرقت کابل‌های برق منازل شهروندان و اعتراف آن‌ها به۱۶ فقره سرقت خبر داد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان  ،  از زاهدان ،  سرهنگ داریوش سرگلزائی فرمانده انتظامی شهرستان سراوان گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت کابل برق در شهرستان سراوان و شکایت مالباختگان به مراجع انتظامی، دستگیری سارق یا سارقین در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی گفت: به منظور دستگیری سارقان و پیشگری از وقوع سرقت‌های بیشتر و احد‌های گشتی هدف مندی در سطح شهر راه اندازی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان سراوان گفت: طی تحقیقات گسترده و انجام گشت زنی‌های هدفمند، سرانجام روز گذشته ماموران پلیس آگاهی و کلانتری ۱۴ این فرماندهی در حین گشت زنی در سطح حوزه، دو سارق را که در حال برش و سرقت سیم برق یکی از منازل شهروندان بودند مشاهده و طی یک اقدام سریع و به موقع هر دو نفر آن‌ها را دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

سرهنگ سرگلزائی گفت:در بازرسی از خودروی سارقان اموال سرقتی از جمله مقادیری کابل برق و یک عدد موتور آب کشف شد .

گفت:متهمان که پس از انتقال به پلیس آگاهی و روبه رو شدن با ادله پلیس چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشتند در نتیجه تحقیقات تخصصی پلیس، به ۱۶ فقره سرقت کابل برق منازل شهرستان اعتراف کردند.

وی در پایان با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی از شهروندان خواست در صورت مشاهده موارد مشکوک با تماس ۱۱۰ موضوع را به پلیس اطلاع دهند

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار