فرمانده انتظامی سیستان وبلوچستان از رفع تصرف ۳۰۰ هکتار از اراضی ملی به ارزش ۹۰۰ میلیارد تومان در یکی از مناطق شهرستان زاهدان خبر داد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان  ،  از زاهدان ،  سردار احمد طاهری فرمانده انتظامی سیستان وبلوچستان گفت: در راستای اجرای احکام قضائی مبنی رفع تصرف اراضی ملی، در یکی از مناطق شهرستان زاهدان، ماموران انتظامی آن شهرستان با همکاری و همراهی مأموران اداره منابع طبیعی استان به منطقه مورد نظر اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه پیشگیری از زمین خواری، تعرض و تصرف و یا هر گونه چشمداشت نابجا به اموال ملی از اولویت‌های پلیس است گفت: در این عملیات ۳۰۰ هکتار از اراضی مربوط به منابع طبیعی شهرستان زاهدان به ارزش ۹۰۰ میلیارد تومان که در تصرف عده‌ای از افراد سود جو قرار گرفته و افراد مذکور در آنجا اقدام به حصاربندی‌های غیرمجاز کرده بودند، بدون هیچ گونه خسارت مالی و جانی رفع تصرف شد.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در پایان با بیان اینکه پلیس در راستای احقاق حقوق ملی و جلوگیری از زمین خواری، از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد از شهروندان خواست؛ اخبار و اطلاعات خود را در این خصوص به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار