استاندار سیستان و بلوچستان گفت: مهمترین هدف دولت توسعه و اجرای برنامه‌های اقتصادی استان است.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان  ،  از زاهدان ،  حسین مدرس‌خیابانی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: مهمترین هدف دولت توسعه و اجرای برنامه‌های اقتصادی استان است و با همین ماموریت به استان آمده‌ام و اعتقاد داریم که با توسعه عمرانی و اقتصادی موضوع اصلی این استان یعنی امنیت پایدار و ارتقا شاخص‌ها محقق می‌شود.

حسین مدرس‌خیابانی گفت: در حوزه زیربنا‌ها تخصیص اعتبارات خوب در بخش آب، راه، نیروگاهی، تکمیل پروژه‌های نیمه تمام درمانی، آموزشی، مدرسه‌سازی و موضوع فاضلاب شهر‌هایی مثل چابهار از مصوبات سفر رییس‌جمهور به استان است.

وی با اشاره به اینکه در زمینه توسعه فعالیت بندر چابهار و موضوعات مرزی و بازارچه‌ها مصوبات خوبی ارائه شده است گفت: در مصوبات سفر رییس جمهور در حوزه جهاد کشاورزی اعتبارات خوبی گرفته شد و در بخش صنعت نیز تکالیفی بر عهده وزارت صنعت معدن و تجارت قرار گرفت.
استاندار سیستان و بلوچستان بیان کرد: تفاهم‌نامه‌های مصوبات سفر که به امضای معاون اول رییس جمهور، معاون اجرایی و وزرا رسیده بود از سوی استانداری نیز امضا شد و به یاری خدا به زودی این تفاهم‌نامه‌ها برای اجرا به استان ابلاغ خواهد شد.
وی تاکید کرد: شکاف زیادی در شاخص‌های اقتصادی و زیربنایی سیستان و بلوچستان وجود دارد که سعی شد در این مصوبات لحاظ شود، یعنی این استان را با نگاه ویژه‌تر مدنظر قرار دهند.

مدرس خیابانی گفت: استان ما در بسیاری از شاخص‌ها رتبه‌های قابل قبولی ندارد بنابراین با اختصاص این اعتبارات می‌توانیم بخشی از شاخص‌هایمان مثل آب آشامیدنی، بزرگراه‌ها، راه‌های ارتباطی، سرانه فضای آموزشی و فاضلاب‌های شهری را بهبود دهیم.

وی تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام برای بالابردن شاخص‌های سیستان و بلوچستان را از مصوبات سفر رییس جمهور عنوان کرد و افزود: البته اعتقاد داریم، چون این استان در برخی حوزه‌ها با خلاء پروژه‌ها و طرح‌هایی روبرو است مجبوریم برای بهبود شاخص‌ها پروژه‌های جدیدی را نیز شروع کنیم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار