به مناسبت گرامیداشت میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار، امروز با حضور دبیرکانون‌های خدمت رضوی استان کرمان برگزار و از پرستاران خادمیار رضوی تقدیر شد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، سعید کاظمی پور دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان کرمان امروز در همایش تجلیل از پرستاران خادمیار رضوی ضمن تبریک سالروز میلاد با سعادت حضرت زینب سلام الله علی‌ها این روز را فرصت مغتنمی برای قدردانی از پرستاران و مدافعین سلامت دانست، که در شرایط کرونایی برای خدمت به بیماران پیش قدم بودند.

کاظمی پور ابراز امیدواری کرد که انشاالله این زحمات و تلاش‌های پزشکان و پرستاران و کادر درمان در همه دوران باقیات صالحات برای ایشان خواهد بود.

او تاکید کرد: قطعا همه کسانی که در کشور جمهوری اسلامی و اقصی نقاط مذهبی به این موضوع با دید مذهبی نگاه می‌کند و مراقبت از بیماران دردمند را وظیفه اصلی خود می‌دانند و به غیر از آن نیز رنگ و بویی کار خود را با اتصال و اقتدا به حضرت زینب سلام الله علی‌ها رقم زدند تا اجر و ثواب دو چندانی را برای خود ثبت نمایند.

او با اشاره به روایتی مبنی بر اینکه بزرگترین نعمت سلامتی و امنیت است، تصریح کرد: این دو نعمت که در عالم وجود شان خیلی حس نمیشود، اما نبود آن دو نعمت ملموس و اگر نباشد مابقی نعمت‌ها رنگ و بویی نخواهند داشت.

دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان کرمان با تبیین نقش و فداکاری‌های این قشر زحمت کش بیان داشت: تقدیر و تشکر از همه خادمیاران در همه عرصه باید مد نظر باشد، اما از انجای برای خادمیاران این عرصه روزی مشخص است به همین بهانه از بیش از ۷۰ خادمیار پرستار در با اهدای لوح تقدیر و تجلیل میشود

کاظمی پور با اشاره به راه اندازی " سامانه سلامت رضوی " در کرمان هدف از ایجاد این "سامانه " را خدمت رسانی و درمان بیماران نیازمند عنوان کرد و گفت: امیدواریم با اجرای این طرح دیگر هیچ فرد بیماری بدلیل عدم نداشتن هزینه درمان از بیماری خود رنج نبرد.

دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان کرمان از خیرین استان خواست تا عرصه سلامت را در اولویت کار خود قرار دهند و همچنین با هم افزایی، ارتباط و تعامل بیشتر با کانون‌های خدمت رضوی از بیماران نیازمند گره گشایی کنند.

درپایان این مراسم از زحمات و تلاش‌های پرستاران خادمیاررضوی با اهدای لوح تقدیر و مصحف شریف هدیه آستان قدس رضوی تجلیل شد.

انتهای پیام /س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار