رئیس فدراسیون بوکس در خصوص حذف این رشته از مسابقات المپیک ۲۰۲۸ لس آنجلس توضیحاتی را بیان کرد.

حسین ثوری رئیس فدراسیون بوکس در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، درباره حذف این رشته از مسابقات المپیک ۲۰۲۸ لس آنجلس اظهار داشت: هنوز بوکس به صورت قطعی از رقابت‌های المپیک حذف نشده است و من هم این خبر را از رسانه‌ها شنیده ام. هنوز هیچ نامه رسمی مبنی بر حذف بوکس از مسابقات المپیک به دست ما نرسیده است. در هر صورت حذف بوکس از رقابت‌های المپیک نه تنها برای کشور ما بلکه برای تمامی بوکسور‌های دنیا بد خواهد شد.

رئیس فدراسیون بوکس افزود: بوکس جزء ورزش‌های اصیل و قدیمی است که قدمتی طولانی دارد. این صحبت‌ها در دوره گذشته هم صورت گرفت و می‌خواستند بوکس را از بازی‌های المپیک توکیو حذف کنند که موفق نشدند. به نظر من این دوره هم مانند همان خواهد شد و فکر نمی‌کنم بوکس از مسابقات المپیک حذف شود.

ثوری ادامه داد: به اعتقاد من بوکس جزء آن دسته از رشته‌هایی است که باعث می‌شود جذابیت بازی‌های المپیک افزایش پیدا کند. کمیته بین المللی المپیک به نحوه قضاوت داوران و مدیریت فدراسیون جهانی بوکس ایراداتی گرفته است و اعلام کرد اگر این ایرادات برطرف نشود بوکس به همراه وزنه برداری از رقابت‌های المپیک ۲۰۲۸ لس آنجلس حذف خواهد شد.

رئیس فدراسیون بوکس بیان کرد: به هر حال کمیته بین اللملی المپیک خودش درخواست حذف بوکس از رقابت‌های المپیک ۲۰۲۸ لس آنجلس را داده است و باید ببینیم در نهایت چه تصمیمی خواهند گرفت.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار