پیشکسوت بوکس در خصوص مشکلات این رشته توضیحاتی را بیان کرد.

اسدالله جوهری، پیشکسوت بوکس در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، درباره مشکلات این رشته گفت: ما پیشکسوتان بوکس سه هفته پیش جلوی وزارت ورزش و جوانان جمع شدیم و خواستار جلسه با سجادی، وزیر ورزش و جوانان شدیم؛ اما با معاون او دیدار کردیم و قول داد که به این مشکلات بوکس رسیدگی می‌کنند، اما تاکنون هیچ اتفاقی رخ نداده است.

او ادامه داد: فدراسیون بوکس در چهار سال اخیر تمامی قهرمانان این رشته و داوران را از این رشته دور کرده است. ما امروز مجددا جلوی وزارت ورزش و جوانان جمع شده ایم تا این موارد را به اطلاع وزیر ورزش و جوانان برسانیم. در سال‌های اخیر بوکس در استان‌های کشورمان لطمه شدیدی خورده است و نفراتی برای جایگزینی بوکسور‌های تیم ملی وجود ندارد.

او بیان کرد: مدارک تحصیلی دبیر جدید فدراسیون بوکس که دبیر مجمع نیز شده، جعلی و پرونده او در اداره آگاهی نیز در جریان است. ما از وزارت ورزش و جوانان تقاضا داریم این فرد از سمتش برکنار شود و مجمع انتخاباتی فدراسیون به تعویق بیفتد، اما متاسفانه تاکنون اتفاقی رخ نداده است.

جوهری در خصوص نامزد‌های انتخابات فدراسیون بوکس گفت: اکثر قهرمانان بوکس از حسینی، نامزد انتخابات فدراسیون حمایت می‌کنند؛ چرا که او از لحاظ مدیریتی و اقتصادی فردی توانمند است و مطمئنا حضور او در فدراسیون بوکس به نفع این رشته خواهد شد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار