سرپرست معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در حال حاضر پوشش واکسیناسیون دز اول در گروه‌های هدف بالای ۱۲ سال در مناطق زیر پوشش این دانشگاه از ۹۰.۳۷ درصد گذشته است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سید جواد حسینی سرپرست معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در حال حاضر ۹۰.۷۳ درصد از گروه‌های بالای ۱۸ سال , ۹۰.۳۷ درصد افراد بالای ۱۲ سال دز اول و ۷۴.۱۲ درصد افراد بالای ۱۸ سال و ۷۲.۸۶ درصد افراد بالای ۱۲ سال دز دوم واکسن کرونا خود را دریافت کرده‌اند.

وی گفت: بر این اساس در حال حاضر، ۴۶۵ هزار نفر از ساکنان مناطق زیر پوشش این دانشگاه که واکسن‌های " بهارات، سینوفارم و برکت" را دریافت کرده‌اند مشمول دریافت دز سوم واکسن هستند که از این تعداد ۸۰ هزار نفر معادل ۱۷.۰۶ درصد نسبت به دریافت آن اقدام نموده‌اند.

سرپرست معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: به طور حتم برای دستیابی به ارتقای تمامی ابعاد سلامت باید سایر سازمان‌ها، نهاد‌ها و مردم با هم مشارکت داشته باشند.

حسینی درباره پوشش واکسیناسیون مادران باردار و دانش آموزان نیز گفت: در حال حاضر ۹۳.۲ درصد از مادران باردار دز اول و ۶۳.۶ درصد دز دوم واکسن را دریافت کردند و همچنین ۸۷.۵۶ درصد از دانش اموزان دز اول و ۶۲.۹۹ درصد دز دوم را دریافت کرده‌اند.

وی گفت: همچنین موارد مراجعه به مراکز خدمات جامع سلامت منتخب کرونا به ۴۸۰ نفر در شبانه روز رسیده است، هر چند که این ارقام در روز‌های مختلف سینوسی و متغیر است.


انتهای پیام//م.ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.