سرپرست سازمان حمل و نقل بارو مسافر شهرداری کرج گفت: تا پایان سال سعی داریم ۵۰ اتوبوس نوی دیگر به ناوگان اضافه کنیم

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، موسوی، سرپرست سازمان حمل و نقل بارو مسافر شهرداری کرج گفت: تا پایان سال سعی داریم ۵۰ اتوبوس نوی دیگر به ناوگان اضافه کنیم و با این افزایش ۲۵ درصدی امیدواریم بخشی از انتظارات شهروندان مرتفع شود.

او با اشاره به انتقاد شهروندان در خصوص طولانی بودن مدت‌زمان انتظار در برخی خطوط، افزود: در حال حاضر در هیچ‌یک از خطوط اصلی کرج مشکل مدت‌زمان بالای انتظار وجود ندارد و اتوبوس‌ها معمولاً با ۱۰ الی ۱۵ دقیقه فاصله از هم به ایستگاه می‌رسند.

سرپرست سازمان حمل و نقل بارو مسافر شهرداری کرج گفت: سرفاصله بیشتر معمولاً به خطوطی که در حواشی شهر و مناطقی که مسافر زیادی ندارند، مربوط می‌شود و مدت‌زمان انتظار در این خطوط بین ۲۰ تا ۴۰ دقیقه متغیر است.

او افزود: با توجه به پایین بودن کرایه اتوبوس و اینکه نیمی از اتوبوس‌های فعال شهر مربوط به بخش خصوصی است، سرفاصله باید به‌گونه‌ای باشد که اتوبوس به حد کافی مسافر داشته باشد و خالی از ایستگاه نرود چون در این صورت جابه‌جایی مسافر توجیه اقتصادی نخواهد داشت.

موسوی گفت: ایده آل ما این است شرایطی پیش بیاید که شهروندان برای رسیدن اتوبوس در خطوط مختلف بیش از ۱۵ دقیقه انتظار نکشند ولی به خاطر کمبود اتوبوس و برخی محدودیت‌هایی که اشاره شد، فعلاً این امکان وجود ندارد.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.