امام جمعه اردبیل گفت: از سرمایه گذاران بخش خصوصی در راستای ایجاد اشتغال و توسعه اقتصادی استان حمایت می‌کنیم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، آیت‌الله سیدحسن عاملی، امام جمعه اردبیل صبح امروز در بازدید از روند اجرایی مجموعه یکی از کارخانه‌های استان گفت: از مجموعه‌هایی که زمینه ایجاد اشتغال و توسعه اقتصادی استان را می‌توانند ایجاد کنند، حمایت‌های همه‌ جانبه‌ای خواهیم داشت و در این زمینه تمام سعی و تلاش خود را به‌کار خواهیم گرفت.

او بیان کرد: از مسئولان نیز انتظار داریم تا در راستای توسعه کارآفرینی و حمایت از مجموعه‌های اشتغال‌آفرین اقدام کنند تا بتوانیم بر این اساس زمینه ایجاد اشتغال جوانان را فراهم کرده و به جای انباشت مال در بانک‌های به فکر ادای دین و عزت جامعه خود باشیم که این موضوع برای ما بیش از هر مسئله دیگری حائز اهمیت است.

امام جمعه اردبیل افزود: انتظار داریم مسئولان به جای ایجاد مانع‌ برای سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در راستای رفع موانع آن‌ها تلاش کنند که این موضوع در توسعه زمینه تولید و اشتغال امری لازم و ضروری است و نیاز است تا تمام ظرفیت‌ها و امکانات را در این راستا به‌کار کرفته و مشکلات و موانع موجود را برطرف‌سازی کنیم.

عاملی گفت: مشارکت و همکاری‌های لازم برای ایجاد رغبت بیشتر در بین سرمایه‌گذاران بیش از هر موضوع دیگری حائز اهمیت است و به همین منظور در تلاش هستیم به این شکل به تمامی اهداف خود در این زمینه جامه عمل بپوشانیم.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.