صف‌های خرید و فروش سهام در ۲۰ آذر ماه

در ساعت ۱۰ شاخص کل بورس با اُفت ۶۰۳ واحد بر روی ارتفاع یک میلیون و ۳۴۸ هزار و ۷۸۶ واحد قرار گرفت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، شاخص کل بورس تهران، امروز شنبه (۲۰ آذرماه) در ابتدای معاملات با رشد ۷۳۱ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۳۵۰ هزار واحدی قرار گرفت.


بیشتر بخوانید


در ساعت ۱۰ شاخص کل بورس با اُفت ۶۰۳ واحد بر روی ارتفاع یک میلیون و ۳۴۸ هزار و  ۷۸۶ واحد قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با اُفت ۱۰۴ واحد بر روی پله ۳۶۳ هزار و ۴۸۵ واحد تا به این لحظه قرار گرفت. سه نماد شفن، شبندر و شستا بیشترین تاثیر را بر شاخص کل بورس داشته اند. خودرو پرتراکنش‌ترین نماد در این دقایق بازار بورس است.

شاخص کل فرابورس نیز با اُفت ۴ واحد بر روی پله ۱۹ هزار و ۱۷۲ واحد قرار گرفت. سه نماد آریا، سمگا و فرابورس بیشترین تاثیر را بر شاخص کل بورس  داشته‌اند. سمگا نیز پرتراکنش‌ترین نماد در این دقایق در فرابورس است.

در ساعت ۱۰:۳۵ دقیقه شاخص کل بورس با اُفت یک هزار و ۵۹۷ واحد بر روی ارتفاع یک میلیون و ۳۴۷ هزار و ۷۹۱ واحد قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با اُفت ۴۹۳ واحد بر روی ارتفاع ۳۶۳ هزار و ۹۶ واحد قرار گرفت. سه نماد شفن، فولاد و شبندر بیشترین تاثیر را تا به این لحظه بر شاخص کل بورس گذاشته‌اند.

شاخص کل فرابورس نیز با اُفت ۱۱ واحد بر روی ارتفاع ۱۹ هزار و ۱۶۵ واحد قرار گرفت. سه نماد آریا، سمگا و زاگرس بیشترین تاثیر را بر شاخص کل فرابورس گذشته‌اند. تا به این لحظه ۲۶ نماد در صف خرید و ۶۹ نماد در صف فروش است.

در ساعت ۱۱:۱۵ دقیقه شاخص کل بورس با اُفت ۲ هزار و ۲۳۸ واحد بر روی پله یک میلیون و ۳۴۷ هزار و ۱۵۰ واحد ایستاد. شاخص کل فرابورس نیز با اّفت ۹۲۲ واحد در ارتفاع ۳۶۲ هزار و ۶۶۷ واحد قرار گرفت. سه نماد شفن، کگل و نوری نیز بیشترین تاثیر را در این دقایق بر شاخص بورس داشته‌اند.

شاخص کل فرابورس نیز با اُفت ۲۴ واحدی بر روی پله ۱۹ هزار و ۱۵۲ واحدی قرار گرفت. نماد آریا بیشترین تاثیر را بر شاخص کل فرابورس تا به این لحظه گذاشته است. تا به این لحظه ۲۶ نماد در صف خرید و ۸۵ نماد در صف فروش هستند.

در ساعت ۱۲:۰۵ دقیقه شاخص کل بورس با اُفت ۳ هزار و ۵۴۶ واحد بر روی ارتفاع یک میلیون و ۳۴۵ هزار و ۸۴۳ واحد قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با اُفت یک هزار و ۶۵۶ واحدی بر روی ارتفاع ۳۶۱ هزار و ۹۳۳ واحد قرار گرفت. سه نماد شفن، کگل و فولاد بیشترین تاثیر را بر شاخص کل بورس داشته‌اند.

شاخص کل فرابورس نیز با اُفت ۴۷ واحد بر روی ارتفاع ۱۹ هزار و ۱۲۶ واحد قرار گرفت. سه نماد آریا، سمگا و زاگرس بیشترین تاثیر را بر فرابورس داشته‌اند. فرابورس پرتراکنش‌ترین نماد در فرابورس تا به این لحظه است.

در پایان معاملات شاخص کل بورس با اُفت ۴ هزار و ۹۴۱ واحد، در تراز یک میلیون و ۳۴۴ هزار و ۴۴۷ واحدی متوقف شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار