آخرین رنگ بندی کرونایی نشان می‌دهد هفت شهرستان استان کرمانشاه در وضعیت آبی قرار دارند و تا امروز ۲ هزار و ۹۰۹ نفر فوت کرده اند .

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، محمدی سخنگوی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : مجموع جانباختگان استان با ابتلای قطعی به کرونا تا به امروز به ۲ هزار و ۹۰۹ نفر رسیده است.

او گفت : هم‌اکنون ۱۵۲ بیمار با علائم کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند که ۴۴ مورد در بخش‌های ویژه و ۱۰ بیمار هم اینتوبه هستند.

او با اشاره به اینکه طی شبانه‌روز گذشته دو مورد از فوت با تشخیص قطعی ابتلا به کرونا در استان ثبت شده است، افزود: مجموع جانباختگان استان با ابتلای قطعی به کرونا با احتساب این تعداد به ۲ هزار و ۹۰۹ نفر رسید.

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: ۳۰ بیماری طی ۲۴ ساعت گذشته با علائم کرونا بستری شده که در همین بازده زمانی هم ۵۴ مورد پس از بهبودی از بیمارستان‌های سطح استان ترخیص شده‌اند.

محمدی افزود: طی شبانه‌روز گذشته ۱۲ مورد بیمار مثبت بستری و ۱۵ مورد بیمار سرپایی مثبت شناسایی شده است.

اعلام رنگ بندی جدید کرونایی

مهدی محمدی سخنگوی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه، گفت : براساس رنگ بندی جدید کرونایی شهرستانها، از امروز (۲۰ آذر) هفت شهرستان استان در وضعیت زرد و هفت شهرستان در وضعیت آبی کرونایی قرار دارند.

او شهرستان‌های زرد را شامل هرسین، سنقر و کلیایی، پاوه، گیلانغرب، جوانرود، سرپل ذهاب و کنگاور اعلام کرد.

 محمدی افزود: شهرستان‌های آبی استان کرمانشاه، قصرشیرین، دالاهو، اسلام آبادغرب، روانسر، صحنه و ثلاث باباجانی هستند.

او افزود: هفته گذشته ۹ شهرستان استان در وضعیت زرد کرونایی قرار دا شتند و پنج شهرستان هم آبی بودند 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.