معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری، از درخشش دانش آموزان این استان در سوگواره کشوری احلی من العسل خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، رهدار براتی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: فراخوان دانش‌آموزی سوگواره احلی من العسل با موضوع «پویش احلی من العسل» در سطح کشور و به مسئولیت دبیرخانه کشوری در استان زنجان با رویکرد تولید محتوا‌های دینی، فرهنگی وهنری برگزار شد.

او افزود: در این سوگواره ۱۲ نفر از دانش‌آموزان تلاشگر استان با تولید محتوا‌های فرهنگی و هنری در رشته‌های نقاشی، شعر نویسی، عکاسی، داستان نویسی، پادکست، نماهنگ، طراحی پوستر و تصویر سازی و مداحی نوغلامان خوش درخشیدند.


بیشتر بخوانید


براتی اضافه کرد: آرش زمانی دهکردی در رشته نقاشی، فاطمه سلیمی در رشته شعر نویسی، هانیه رستمی در رشته عکاسی، هانیه رئیسی در رشته نقاشی، رضا کریمی در رشته نقاشی، دیانا شاه بندری در رشته نقاشی، سارا مولوی در رشته داستان نویسی، زینب لله گانی در رشته طراحی پوستر و تصویرسازی، مریم مختاری در رشته پادکست، مهتاب خسروی در رشته طراحی پوستر و تصویرسازی، حامد مظلوم شهرکی در رشته مداحی نوغلامان و معصومه هاشمی در رشته نماهنگ حائز عناوین برتر شدند.

او ادامه داد: در مجموع با تلاش دانش‌آموزان و اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش استان موفق شدیم از نظر تعداد رتبه‌های کسب‌شده رتبه هفتم کشوری را کسب کنیم.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار