مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان در پیامی سالروز ولادت باسعادت حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار تبریک گفت.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان،حمیدرضا رخشانی مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان با صدور پیامی ولادت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار را تبریک گفت.

 متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حضرت زینب کبری (س)، پیام‌آور قیام خونین کربلا و حماسه عاشورای حسینی (ع)، اسوه صبر، بردباری و شهامت در برابر مصائب، الگویی راستین و الهام بخش برای جامعه تلاشگر و زحتمکش پرستاران است و جامعه پرستاری با تأسی از آن بانوی بی بدیل، نمونه‌ای از صبر را در مسیر نظام سلامت کشور به نمایش می‌گذارند.

حرفه پرستارى ترکیب زیبایی از دانش، معرفت، تجربه و مهارت و همچنین اوج عطوفت، مهربانى و مراقبت است؛ پرستار خوش نام‌ترین همدم و همراه سخت‌ترین روز‌های زندگی آدم هاست که به عنوان ستون اصلی بهداشت و درمان، شبانه‌روزی به ارائه خدمات مشفقانه به بیماران و دردمندان می‌پردازد.

حضور شرافتمندانه و ایثارگرانه این قشر زحمتکش در همه ایام به خصوص مبارزه با ویروس کرونا و تلاش خستگی ناپذیر این عزیزان برای سلامتی و بازگشت مبتلایان به آغوش خانواده، هرگز از حافظه مردم قدرشناس ایران اسلامی پاک نخواهد شد.

اینجانب ضمن تبریک میلاد با سعادت الگوی صبر و عشق و ایثار، حضرت زینب (س) به تمامی پرستاران پر تلاش، بدینوسیله از زحمات و تلاش‌های ارزنده این قشر شریف و همچنین همکاران حوزه سلامت و تندرستی آموزش و پرورش استان به ویژه مراقبین سلامت مدارس سیستان و بلوچستان تشکر و قدردانی نموده، توفیق و ارتقاء روزافزون مقام و منزلت این عزیزان را از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.