سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران درباره تساوی تیمش برابر فولاد توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان، ساکت الهامی، سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران درباره تساوی برابر فولاد خوزستان گفت: نکونام نشان داد مربی کار بلدی است. یک فوتبال فیزیکی و جاندار از هر ۲ تیم شاهد بودیم. نیمه اول  بازی پایاپای بود، اما فولاد به گل رسید. در نیمه دوم با توجه به این که مجبور بودیم به گل برسیم، با فشار بیشتری کار کردیم. از دقیقه ۷۰ فوتبال فیزیکی بود، اما بعد از آن بازی احساسی شد. حریف با ارسال توپ‌های بلند تیم ما را تحت فشار قرار داد. هیچ تیمی این گونه ما را تحت فشار نگذاشته بود.

سرمربی نساجی گفت: ما موقعیت‌های خوبی داشتیم و  فولادی ها هم به تیرک دروازه زدند، اما‌ ای کاش بازی برنده داشت. به نظرم یکی از بازی‌های با کلاس تاکتیکی و بسیار پرفشار بود و خودم از این بازی لذت بردم. تنش و فشار بازی  برای ۹۰ دقیقه بود و اکنون باید واقع‌بین باشیم.

او درباره داوری بازی گفت: واقعا بازی بسیار سختی بود و فکر کنم داور ۸ اخطار داد. آرزویم این است که فولاد و جواد نکونام در ادامه راه و لیگ قهرمانان آسیا موفق باشند. می‌دانم حقشان بیشتر از این حرف‌ها است.

الهامی گفت: به نظرم اکنون فوتبال ما  از آسیا بالاتر است. تیم‌هایی مانند فولاد به روز بازی می‌کنند و شرایط خوبی دارند. وقتی فولاد را این طور دیدم که ۲۰ دقیقه آخر این گونه فشار آورد. فکر نمی‌کردم در این مدت کم این تیم این قدر خوب شده باشد. باید واقعیت‌ها را گفت. مثل بعضی‌ها نیستم که بگویم ما می‌توانستیم برنده باشیم. ۲۰ دقیقه آخر فولاد واقعا خیلی فشار آورد، اما بازی مستقیم برای ما راحت‌تر بود. شاید اگر کولی‌بالی در زمین مسابقه بود، بازی مستقیم خیلی به تیم فولاد کمک می‌کرد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار