سرمربی تیم کشتی آزاد شرکت دارویی سهند ارس بعد از شکست در دور نیمه‌هایی لیگ برتر درباره سطح مسابقات لیگ توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا رضایی سرمربی تیم کشتی آزاد شرکت دارویی سهند ارس بعد از شکست برابر فولادین ذوب آمل در دیدار نیمه نهایی لیگ برتر کشتی اظهار داشت: امروز مسابقه خوبی برگزار شد و متاسفانه تیم ما نتوانست به دور نهایی راه پیدا کند. در ۴ وزن کشتی گیران ما خوب کار نکردند و انتظاری که از آن‌ها داشتیم را نتوانستند به نمایش بگذارند. داوری امروز اصلا خوب نبود و در ۴ وزن به تیم ما لطمه بزرگی وارد کرد. در وزن‌های ۵۷، ۶۵، ۷۹ و ۹۲ کیلوگرم ما از داوری متضرر شدیم و نسبت به این موضوع اعتراض شدیدی داریم. در وزن ۹۲ کیلوگرم کشتی گیر ما در حالت حمله قرار داشت که ۳۰ ثانیه مانده به پایان بازی داور به کشتی گیر ما اخطار کم کاری داد این در حالی است که کشتی گیر ما مهاجم بود و این به تیم ما لطمه بدی زد. همچنین در وزن ۵۷ کیلوگرم سرلک سر خود را به بیرون از تشک گذاشته بود و به هیچ عنوان از تشک فرار نکرد، اما داور به او اخطار داد که در اثر همین کار کشتی گیر ما بازنده مسابقه شد.

سرمربی تیم شرکت داروسازی سهند ارس ادامه داد: اگر اشتباهات داوری ۲ طرفه باشد هیچ اشکالی ندارد، اما امروز داور یک طرفه قضاوت کرد. قطعا این اشتباهات سهوی بوده است، اما به تیم ما لطمه بزرگی زد. امین طاهری هم به خاطر همین اشتباهات داوری حاضر به مسایقه با امیرحسین زارع نشد و ما تصمیم گرفتیم که به روی تشک نیاید.

رضایی بیان کرد: به هر حال فدراسیون کشتی و حامیان مالی امسال برای بالا رفتن کیفیت مسابقات لیگ زحمات زیادی کشیدند و ما انتظار داشتیم که در بحث داوری هم خوب کار کنند که در دور نیمه نهایی شاهد داوری‌های خوبی نبودیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار