سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: تاکنون ۶۸ درصد از جمعیت شهرستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان هر دو دُز واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، پژمان عقدک سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با اشاره به آخرین وضعیت واکسیناسیون کرونا در شهرستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: از ابتدای آغاز امر واکسیناسیون تاکنون ۶ میلیون و ۸۰۵ هزار و ۵۵۶ دُز واکسن کرونا در اصفهان توزیع شده است.

وی گفت: از این تعداد سه میلیون و ۶۱۳ هزار و ۵۵۷ واکسن دُز اول، سه میلیون و ۳۹ هزار و ۸۲۱ دُز دوم واکسن کرونا و ۱۵۲ هزار و ۱۷۸ دُز سوم واکسن کرونا بوده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان اینکه تاکنون ۸۲ درصد از شهروندان شهرستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان دُز اول و ۶۸ درصد دُز دوم واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند، گفت: همچنان باید توجه داشت که حدود ۹۰۰ هزار نفر در شهرستان‌های تحت پوشش این دانشگاه واکسن کرونا را دریافت نکرده‌اند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر شناسایی و ترغیب افرادی که هنوز واکسن کرونا را دریافت نکرده‌اند در دستور کار دانشگاه علوم پزشکی پزشکی اصفهان قرار گرفته است، گفت: برای این امر از ظرفیت بسیج نیز استفاده خواهیم کرد.

عقدک با بیان اینکه آمار واکسیناسیون روزانه در اصفهان به ۳۹ هزار و ۷۱۳ نفر رسیده است، گفت: از این تعداد ۱۰ هزار و ۳۷۷ نفر دُز اول، ۱۱ هزار و ۴۳۴ نفر دُز دوم و ۱۷ هزار و ۹۰۲ نفر دُز سوم این واکسن را دریافت کرده‌اند.

وی گفت: همه انواع واکسن کرونا در ۴۰ مرکز تجمیعی و بیش از ۷۰ مرکز موردی واکسیناسیون کرونا موجود است.

منبع:مهر

انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.