سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن درباره بازی تیمش برابر نفت مسجد سلیمان توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان،  مهدی تارتار، سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل نفت مسجدسلیمان در هفته نهم لیگ برتر  اظهار داشت: ترنسفر بازیکنان خلاق به کشور‌های دیگر باعث شده خلاقیت‌ها کمتر شود. بازی‌ها بیشتر تاکتیکی و فیزیکی است. بازی‌های تیم نفت مسجد سلیمان را آنالیز کرده‌ایم و می‌دانیم که تیمی بسیار دونده و جنگنده است. بازی فردا مقابل نفت مسجدسلیمان برای ما بسیار سخت است. این تیم دیر بسته شده است، اما کمالوند و دستیارانش با تجربه‌ای که داشتند، تیم خوبی را تا پایان نقل و انتقالات جمع کردند و هفته به هفته شرایط‌شان بهتر می‌شود.
تارتار در ادامه گفت: ما تیم بسیار خوبی داریم. ۲، ۳ هفته است که نتوانستیم امتیازات لازم را به دست بیاوریم. ضمن احترام به تیم خوب نفت مسجدسلیمان و هواداران این تیم، در بازی فردا محکوم به برد هستیم. باید با تمام وجودمان بازی کنیم و بازیکنان‌مان مصمم هستند خیلی زود شرایط خودشان را عوض کنند. باید با تلاش بیشتر امتیازات از دست رفته را جبران کنیم. خیلی امیدواریم که بتوانیم فردا یک بازی حساب شده را انجام دهیم و پیروز بازی شویم.
او درباره غایبان تیمش مقابل نفت مسجدسلیمان عنوان کرد: خدا را شکر محروم نداریم. یکی، ۲ بازیکن ما مصدومیت جزئی دارند که کادرپزشکی تلاش می‌کند تا انشاالله به بازی فردا برسند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار