سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان در خصوص پیروزی تیمش مقابل ذوب آهن اصفهان توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، محمد ربیعی، سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان در نشست خبری پس از پیروزی مقابل ذوب آهن اصفهان اظهار کرد: بازی خیلی خوبی بود. به تیم ذوب‌آهن و کادر فنی و بازیکنانش خسته نباشید می‌گویم. فکر می‌کنم که هر ۲ تیم در ابتدای بازی ۲ روش متفاوت را نسبت به بازی قبلی خود به کار گرفته بودند. ما ابتدای مسابقه به گل رسیدیم و بخش زیادی از بازی در نیمه اول در اختیار حریف بود. آن‌ها روی دروازه ما فشار آوردند و ما نیز مجبور شدیم تغییر سیستم بدهیم. در نیمه دوم توانستیم با ضد حملات بازی را به کنترل خود درآوریم.

او ادامه داد: کادر فنی امسال ذوب‌آهن خیلی خوب کار کرده و فضای جدیدی را در این تیم ایجاد کرده است. بازی امروز می‌توانست روند دیگری هم داشته باشد. شاید بازی به سود حریف می‌شد، اما به نظرم خط دفاعی ما قدرتمند عمل کرد. هر چند اشتباهاتی نیز داشتیم. هر بازی خط حمله بهتر می‌شود. امامعلی، منشا و علیاری عملکرد خوبی داشتند و امیدوارم این روند را ادامه دهند.

او درباره داوری بازی گفت: باید صحنه‌های بازی را ببینم و نظر کارشناسان را بشنوم . به نظرم پنالتی که برای ما گرفته شد، درست بود؛ چون من در مسیر توپ بودم. من جزء سرمربیانی هستم که خیلی کم در مورد داوری صحبت می‌کنم و به فدراسیون فوتبال توصیه می‌کنم اگر می‌خواهد کوچکترین حقی از هیچ تیمی در لیگ برتر ضایع نشود، هرچه سریع‌تر VAR را در ورزشگاه‌های کشور راه اندازی کند تا داوران در اجرای عدالت اشتباه نکنند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار