اهدای ۸۲ ویلچر به کودکان تحت پوشش بهزیستی

۸۲ ویلچر به کودکان زیر ۱۴سال تحت پوشش بهزیستی خراسان جنوبی اهداء شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، ۸۲ ویلچر به کودکان زیر ۱۴ سال تحت پوشش بهزیستی خراسان جنوبی اهداء شد که این ویلچر‌ها با کمک ستاد اجرایی فرمان امام (ره) تهیه و در قالب طرح مثبت حرکت ۱۵خرداد، به افرادی که در سامانه بهزیستی نام نویسی کرده بودند اهداء شد.

موسوی مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در خراسان جنوبی گفت: علاوه بر ولیچر، بسته‌های معیشتی، لوازم التحریر و بسته های بهداشتی نیز به این افراد اهداء شد.

او گفت: ارزش ریالی این کمک‌ها بیش از ۲۵۰ میلیون تومان است و در قالب این طرح در مرحله بعدی به ثبت نام شده‌های بالای ۱۴ سال نیز ویلچر اهداء خواهد شد.

عرب نژاد مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی نیز گفت: نیازمندی‌های بهزیستی استان برای وسایل کمک توانبخشی معلولان زیاد است و اعتبارات دولتی یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومانی با توجه به افزایش قیمت تجهیزات کافی نیست و با کمک دستگاه‌های حمایتی این نیازمندی‌ها را برطرف می‌کنیم.

او گفت: از ۲۷ هزار ویلچر توزیع شده از سوی ستاد اجرایی فرمان امام، سهم استان ۲۵۰ عدد بوده که در مرحله اول ۸۲ ویلچر در استان توزیع می‌شود.

عرب نژاد گفت: از مردم و نهاد‌های حمایتی می‌خواهیم که در تأمین سایر اقلامی که نیازسنجی کرده ایم از جمله تشک مواج، سمعک، باتری سمعک و دستگاه بریل خوان ما را یاری کنند.

مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی گفت: در خصوص نیاز معلولان و جامعه هدف بهزیستی که در روستا‌های تازه گاز کشی شده به سر می‌برند، هزینه‌های گازکشی نیز تأمین خواهد شد.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار