سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: امیدوارم در بازی‌های آینده پیروزی‌های تیمم تداوم داشته باشد و برنده میدان باشیم.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان،  فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از پیروزی تیمش برابر پیکان گفت: در هر ۲ نیمه تیم برتر میدان بودیم و به بازیکنانم خسته نباشید می‌گویم که فوتبال خوبی را ارائه کردند. امیدوارم در بازی‌های آینده این پیروزی‌ها تداوم داشته باشد.

بازیکنانم امروز خیلی خوب بازی کردند. اما همانطور که شما گفتید، وضعیت زمین خیلی مطلوب نبود.

او افزود: اکثر بازی‌هایی که مساوی کرده ایم با بدشانسی همراه بودیم و در همان بازی‌ها هم تیم برتر میدان محسوب می‌شدیم، اما متاسفانه از فرصت‌های خود استفاده نکردیم. در بازی برابر پیکان از فرصت‌های خود استفاده کردیم و پیروز شدیم.

او درباره اینکه آیا از هافبک‌های تیم خود رضایت دارد یا خیر گفت:از تمام بازیکنان خود راضی هستم. در هر ۵ بازی قبلی به همین شکل امروز فرصت‌هایی داشتیم که با بدشانسی به گل تبدیل نشدند.

سرمربی استقلال درباره بازی با سپاهان گفت:اکنون با بازیکنانم صحبت کردم و به آن‌ها گفتم از فردا تمرکزمان را روی بازی با سپاهان خواهد بود، چون سپاهان تیم بسیار خوبی است و ما بازی سنگینی برابر آن‌ها داریم. بازیکنان باید به لحاظ روحی روانی خود را آماده آن بازی کنند تا بتوانیم با پیروزی آن بازی را هم ببریم. امیدوارم بازی خوبی برابر آن‌ها ارائه دهیم.

او در مورد ساختار دفاعی تیمش گفت: از این بابت خوشحالم که در ۹ بازی فقط ۲ گل خورده‌ایم و آن هم روی ضربه ایستگاهی بود. به همین خاطر روی ضربات ایستگاهی کار کردیم و امروز به نحو احسن از این ضربات استفاده کردیم و به گل رسیدیم. در کل می‌توانم بگویم وقتی تیم من ۲ گل خورده و حداقل موقعیت را به حریفان داده، یعنی در فاز دفاعی خوب است و باید در فاز تهاجمی بیشتر کار کنیم.

او درباره مدعیان لیگ گفت: الان برای صحبت در این رابطه زود است. تیم‌های خوبی در این فصل هستند و فاصله تیم‌ها در جدول کم است. برای هر تیمی که می‌خواهد قهرمان شود، کار سختی وجود دارد و اسم تیم خاصی را نمی‌توانم بگویم.

مجیدی درباره عملکرد ژستد و یامگا بیان کرد: به شدت از عملکرد ۲ بازیکن خارجی تیمم راضی هستم به خصوص ژستد. با اینکه امروز هم گل نزد، بهترین بازیکن تیم من بود. این ۲ بازیکن بسیار با کیفیت هستند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۶ ۱۸ آذر ۱۴۰۰
خدا نکنه