معاون سلامت، اصلاح و تربیت اداره کل زندان‌های خراسان رضوی گفت: ۷۰ درصد زندانیان واجد شرایط در خراسان رضوی، مشغول به کار هستند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سعید ضیایی معاون سلامت، اصلاح و تربیت اداره کل زندان‌های خراسان رضوی در حاشیه مراسم تودیع و معارفه روسای زندان تایباد گفت: امسال میزان ۷۰ درصد زندانیان واجد شرایط در خراسان رضوی، اشتغالزایی شدند؛ در حالی که در سال گذشته میزان ۲۳ درصد زندانیان مشغول کار بودند.

او گفت: زندانیان واجد شرایط در حوزه‌های اشتغال نشسته، کارگاهی و رای باز مشغول هستند که با هماهنگی دستگاه قضایی به محل کار اعزام می‌شوند.

معاون سلامت، اصلاح و تربیت اداره کل زندان‌های خراسان رضوی گفت: امسال میانگین مبتلایان به کرونا در زندان‌های استان از میانگین کشوری پایین‌تر بود؛ زیرا با همکاری نهاد‌های بهداشتی شیوه‌نامه‌های بهداشتی در زندان‌ها به خوبی اجرا شدند.

ضیایی گفت: افراد در هنگام ورود به زندان‌ها توسط روانشناس‌ها و روانپزشک‌ها مورد ارزیابی قرار می‌گیرند و نیز کارشناسان این حوزه در صدد رفع مشکلات روحی زندانیان بر‌می‌آیند.

او گفت: همچنین در حوزه فرهنگی به زندانیان آموزش‌های خودشناسی، دینی، سوادآموزی و مدیریت خانواده با همکاری اساتید دانشگاه‌ها و حوزه علمیه ارائه می‌شود.

معاون سلامت، اصلاح و تربیت اداره کل زندان‌های خراسان رضوی گفت: در دوره رهایی زندانیان، همه دستگاه‌های اجرایی، انتظامی و قضایی باید از این افراد حمایت کنند تا سلامت آن‌ها تداوم داشته باشد.

انتهای پیام// ا. چ.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.