امام جمعه قزوین گفت : توانمندسازی یکی از کار‌های خوب کمیته امداد است که باید با جدیت بیشتری دنبال شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، حجت الاسلام و المسلمین عابدینی امام جمعه قزوین در آشوری مدیرعامل صندوق امداد ولایت کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور گفت: یکی از دغدغه‌هایی که در عرصه کاری شما وجود دارد، توانمندسازی مددجویان است و ان‌شاءالله این کار با برکت که نگاه خوبی به آن وجود دارد، با جدیت بیشتری دنبال شود.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی با تاکید بر اینکه اعتماد مردم به تدبیر و درایت مسئولان، سرمایه است، گفت: اگر مردم ببینند مبلغی را که در اختیار شما قرار دادند، بهترین کار را انجام دادید و حیف و میل نشد، به شما و کارتان اعتماد خواهند کرد و این بزرگ‌ترین سرمایه و پشتوانه برای شما خواهد بود.

وی اضافه کرد: خدا می‌گوید برخی شب و روز در پی دنیا هستند و این‌ها در آخرت هم بهره‌ای ندارند و در ادامه می‌فرماید برخی از خدا در دنیا و آخرت، دوری از عذاب را می‌خواهند و این‌ها هستند که سربلند می‌شوند.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: اگر این فرهنگ را در مساجد و بین مومنان بیش از پیش ترویج کنیم، از فضا‌های رسانه‌ای و مجازی نیز بهره بگیریم و کار ویژه انجام دهیم، تولید ثروت کرده ایم که پشتوانه‌ای عظیم برای این نهاد ارزشمند خواهد بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.