فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف ۸۲ دستگاه ماشین لباسشویی قاچاق در شهرستان ثلاث باباجانی به ارزش ۱۰ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، علی اکبر جاویدانفرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت : ماموران ایستگاه بازرسی "ثلاث باباجانی" حین کنترل خودرو‌های عبوری به ۲ دستگاه کامیون حامل بار مشکوک و جهت بازرسی آن‌ها را متوقف کردند.

او گفت : ماموران در بازرسی‌های انجام شده ۸۲ دستگاه ماشین لباسشویی قاچاق که طبق نظر کارشناسان ارزش این محموله به ۱۰ میلیارد ریال می‌رسید، کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: علاوه بر دستگیری ۲ نفر در این خصوص و معرفی آن‌ها به دستگاه قضائی، خودرو‌های حامل بار توقیف و روانه پارکینگ شدند.

 جاویدان مبارزه با پدیده قاچاق و افراد قاچاقچی را از مهمترین برنامه‌های پلیس کرمانشاه برشمرد.

شکارچیان غیرمجاز در ثلاث باباجانی زمینگیر شدند

جانشین فرمانده انتظامی ثلاث باباجانی از دستگیری پنج شکارچی غیرمجاز در این شهرستان و کشف تعدادی سلاح و مهمات از آن‌ها خبر داد.

وحید محمودی افزود: پس از اطلاع ماموران مبنی بر حضورتعدادی شکارچی غیرمجاز در منطقه چم رود، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او ادامه داد: ماموران ماموران پلیس امنیت عمومی وپاسگاه میرآباد با حضور در منطقه و در عملیاتی حساب شده موفق به دستگیری پنج شکارچی و توقیف یک دستگاه خودرو متعلق به آن‌ها شدند.

 محمودی گفت: در بازرسی‌های انجام شده از خودرو توقیفی شکارچیان غیرمجاز، چهار قبضه اسلحه شکاری، ۱۰۰ عدد فشنگ، ۲ عدد دوربین شکاری، سه دستگاه چراغ قوه و یک تیغه تبر کشف شد.

جانشین رئیس پلیس شهرستان ثلاث باباجانی از معرفی شکارچیان غیرمجاز دستگیر شده به دستگاه قضائی جهت صدور حکام لازم خبر داد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.