طرح هوشمند مدیریت کرونا از روز یک شنبه ۲۱ آذر ماه هم زمان با سراسر کشور در قم اجرایی می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از قم، اروجی،مدیر کل مدیریت بحران قم در جلسه ستاد کرونای استان با تاکید بر این که کارکنان ادارات قم  از ۲۱ آذرماه به بعد هم زمان با سراسر کشور  موظف به تزریق ۲ دز واکسن یا ارائه تست pcr منفی هر ۲ هفته یک بار هستند ،گفت: طرح هوشمند مدیریت کرونا در مراحل بعد قرار است در اصناف، مراکز علمی، تحقیقاتی و تردد‌های شهری و برون شهری در ۵ هفته آینده اجرایی شود.

او از برخورد با کارکنان متخلف بر اساس مصوبات این قانون خبر داد و افزود: از کارکنان ادارات می‌خواهیم که همکاری و هماهنگی لازم را داشته باشند و در صورت تخلف بر اساس مصوبات این قانون از ورود به اداره جلوگیری می‌شود و غیبت آنان غیر موجه محسوب شده و در مرحله بعد به تخلفات امور اداری معرفی می‌شوند.

استاندار قم هم در این جلسه اجرای این طرح را نیازمند هماهنگی دستگاه‌های اجرایی عنوان کرد و از مدیران ادارات خواست تا تمام زمینه‌های اجرایی شدن این طرح را فراهم کنند.

شاهچراغی بر انجام واکسیناسیون، غربالگری و ثبت در سامانه تاکید کرد و گفت: شرط اجرای این قانون جلوگیری از ایجاد زحمت و دردسر برای مردم و اتخاذ پیش بینی‌ها و شفافیت در اجرا برای کارکنان دولت است.

او  نقش مدیران و حراست ادارات دستگاه‌های دولتی را ضروی عنوان کرد و گفت: برای آغاز کار لازم است گروهی در سازمان‌ها و ادارات پای کار بیایند و شرایط را برای کار آماده کنند.

شیخ الاسلام ،مدیر کل آموزش و پرورش نیز با اشاره به این که با همکاری مرکز بهداشت ۲۸۹ مورد بازدید از مدارس استان قم انجام شده است، گفت: در بررسی‌ها مشخص شد که ۸۹ درصد شیوه نامه‌ها و ۹۰ درصد ایجاد تهویه مناسب در مدارس استان ایجاد شده است.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار