یکی از فرماندهان ارشد جنبش جهاد اسلامی فلسطین بر ادامه مقاومت مسلحانه در برابر حملات و جنایت‌های رژیم صهیونیستی تاکید کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، شیخ خضر حبیب از فرماندهان ارشد جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد که مقاومت مسلحانه در برابر حملات و جنایت‌های رژیم صهیونیستی ادامه دارد.

وی امروز (چهارشنبه) در برنامه «صباحکم فلسطینی» شبکه القدس الیوم بر ادامه روش‌های مختلف مقاومت و در راس آن مبارزه مسلحانه در برابر رژیم صهیونیستی تاکید کرد.

این عضو ارشد جهاد اسلامی به ملت بزرگ فلسطین که هزاران شهید و زخمی در مسیر تحقق آرمان خود تقدیم کرده اند، درود فرستاد.

شیخ خضر حبیب به مناسبت سی و چهارمین سالروز انتفاضه سنگ اعلام کرد: انتفاضه سنگ نقطه عطف و تعیین کننده‌ای در تاریخ ملت فلسطین است. از همه فلسطینی‌ها می‌خواهم با اتحاد و همدلی خود واز طریق گفتگوی ملی جامع مبتنی بر رویارویی با اشغالگر، تاریخ گذشته را مطالعه و برنامه آینده خود را ترسیم کنند.

به گفته وی رژیم صهیونیستی به این نتیجه رسیده است که باید در سراسر منطقه عربی و اسلامی تخریب و ویرانی ایجاد کند و اتفاقی که امروز رخ می‌دهد موید این است که این رژیم به عنوان نوک پیکان استعمار و برای هدف قرار دادن منطقه و آسیب زدن به اقشار مختلف ملت‌های منطقه آمده است.

فرمانده ارشد جهاد اسلامی افزود: سیاست مجرمانه دشمن، ملت فلسطین را به سمت مبارزه برابر رژیم اشغالگر سوق می‌دهد و فلسطینی‌ها به خوبی می‌دانند که دشمن صهیونیست به دنبال صلح نیست و نمی‌خواهد حقوق آنان را به رسمیت بشناسد.

گروه‌های مقاومت فلسطین نیز دیروز (سه‌شنبه) با صدور بیانیه‌ای هشدار دادند که صهیونیست‌ها مسئول پیامد‌های تعلل در پایان دادن به محاصره نوار غزه هستند.

همچنین در روز‌های اخیر عملیات‌های شهادت طلبانه فلسطینیان افزایش یافته است و ارتش رژیم صهیونیستی از ترس این عملیات‌ها آماده باش نیرو‌های خود را در سراسر کرانه باختری افزایش داده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار