گروه‌های مقاومت فلسطین در واکنش به عملیات شهادت طلبانه یک زن فلسطینی در منطقه شیخ جراح، آن را پاسخی به جنایات صهیونیست‌ها عنوان کردند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، گروه‌های مقاومت فلسطینی عملیات شهادت طلبانه یک زن فلسطینی در محله شیخ جراح را تبریک گفته و آن را پاسخی به جنایات صهیونیست‌ها عنوان کردند.

عبداللطیف قانوع، سخنگوی حماس درباره این عملیات استشهادی، اعلام کرد: «عملیات قهرمانانه استشهادی فلسطینیان در کرانه باختری و قدس اشغالی که آخرین نمونه آن در شیخ جراح بود، عظمت و مقاومت تسلیم ناپذیر ملت فلسطین را نشان داد.»

قانوع در ادامه تاکید کرد که ساکنان کرانه باختری و قدس وارد جنگ بی پایانی با اشغالگران شدند و با تمام توان خود با نظامیان و اشغالگران رژیم صهیونیستی مبارزه می‌کنند تا در نهایت آن‌ها را از سرزمینمان اخراج کنند.

از سوی دیگر نیز احمد المدلل از رهبران جهاد اسلامی، ضمن استقبال از این عملیات، اظهار داشت که عامل این عملیات با اراده و شجاعت خود نشان داد که مقاومت در فلسطین همچنان ادامه دارد.

او در ادامه تاکید کرد: «این عملیات واکنشی طبیعی به جنایات اشغالگران صهیونیست علیه ملت فلسطین به ویژه ساکنان محله شیخ جراح بود. جایی که صهیونیست‌ها سیاست پاکسازی نژادی را در آنجا در پیش گرفته اند. ملت فلسطین با سنگ و چوب و هرگونه سلاحی که در دست دارد، از ملت، سرزمین و مقدسات خود دفاع می‌کنند.»

المدلل در انتها خاطرنشان کرد که این عملیات استشهادی پیامی برای دشمنان داشت؛ و آن این است که در برابر عملیات‌های جوانان مبارز ما کسی نمی‌تواند از اشغالگران و صهیونیست‌ها دفاع کند و اشغالگران هیچ چاره‌ای جز ترک فلسطین یا کشته شدن نخواهند داشت.»

طارق عزالدین سخنگوی جهاد اسلامی در کرانه باختری نیز با تاکید بر اینکه صهیونیست‌ها نمتوانند به جنایات خود علیه فلسطینیان بدون پرداخت هیچ بهایی ادامه دهند، از تشکیلات خودگردان خواست تا به آرمان‌های فلسطین پایبند باشد و از مردم حمایت کند و با اشغالگران همکاری نکند.

جنبش مجاهدین هم اظهار داشت که این عملیات به همه ثابت کرد که ملت فلسطین قادر است شرایطی را که صهیونیست‌ها قصد تحمیل آن بر فلسطینیان دارند را تغییر دهند. این عملیات همچنین پاسخی درخور به جنایات بی پایان اشغالگران علیه ملت فلسطین بود و جوانان قهرمان فلسطین در کرانه باختری و قدس همچنان علیه اشغالگران به پا خواسته و اجازه نمی‌دهند که در این سرزمین امنیتی داشته باشند.

کمیته‌های مقاومت مردمی فلسطین هم ضمن تبریک این عملیات، بیان کرد که عملیات امروز در شیخ جراح نشان دهنده آمادگی ملت مقاوم فلسطین برای پاسخ به جنایات دشمن‌ بود. این عملیات تاکیدی بر ادامه مقاومت فلسطین علیه نظامیان و شهرک‌نشینان اشغالگر تا بیرون راندن کامل آنان از این سرزمین است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار