مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کردستان از پرداخت چهار میلیارد تومان کمک هزینه تحصیلی به دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت در هشت ماهه نخست امسال خبر داد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، رضا طوسی مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کردستان صبح امروز با حضور در شهرستان قروه و در مراسم اهدای ۲۰۰ بسته تحصیلی بانک ملت به دانش آموزان نیازمند مدرسه روستای مالوجه اظهار کرد: ارزش ریالی هر یک از این بسته‌ها ۵۰۰ هزار تومان است.

او افزود: بانک ملت امسال ۷۰۰ بسته تحصیلی به ارزش ۳۵۰ میلیون تومان به دانش آموزان و دانشجویان نیازمند استان اهدا کرده است.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) کردستان گفت: این نهاد هم اکنون در ۳۵ سرفصل کاری و ۹۵ فعالیت، خدمات خود را به ولی نعمتان ارائه می‌دهد.

طوسی گفت: یکی از این سر فصل‌ها خدمات فرهنگی و کمک به تحصیل دانشجویان و دانش آموزان نیازمند تحت حمایت است.

او با بیان اینکه هم اکنون ۱۸ هزار دانش آموز و دو هزار دانشجو تحت حمایت کمیته امداد کردستان هستند، بیان کرد: در هشت ماهه نخست امسال چهار میلیارد تومان کمک هزینه تحصیلی و شهریه به این تعداد محصل پرداخت شده است.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) کردستان ادامه داد: قطعا خدمات این نهاد جوابگوی همه نیاز‌های این دانش آموزان و دانشجویان نیست و در کنار خدمات این نهاد جهت تامین همه نیاز‌های تحصیلی آن‌ها به کمک و همکاری همه خیران، دستگاه‌های اجرایی، مسئولان، بانک‌های عامل و موسسات خیریه نیاز است.

طوسی در پایان از مجموعه بانک ملت استان کردستان و همه خیرانی و کسانی که در جهت کمک به نیازمندان با این نهاد همکاری دارند تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.