مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کردستان گفت: بانک ملت کردستان ۷۰۰ بسته تحصیلی به ارزش سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به دانش آموزان نیازمند استان اهدا کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، سید علی موسوی جم مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کردستان در مراسم اهدای این بسته ها در روستای آویهنگ اظهار داشت: این بسته‌های تحصیلی شامل کیف و انواع لوازم التحریر است و ارزش ریالی هر یک از این بسته‌های تحصیلی پنج میلیون ریال بوده است.

او ارزش ریالی این بسته‌های تحصیلی را سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعلام کرد و گفت: این بسته‌ها امروز به ۱۰۰ نفر از دانش آموزان نیازمند روستای آویهنگ و روستا‌های اطراف اهدا می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کردستان افزود: امسال با توجه به شرایط موجود بدلیل شیوع بیماری کرونا و لزوم فراهم‌کردن شرایط مطلوب برای بهره‌مندی همه دانش آموزان از آموزش‌های غیرحضوری و مجازی مدارس، در کنار تهیه نوشت‌افزار نیازمند همراهی و مشارکت در زمینه تامین تبلت یا گوشی هوشمند هستیم.

مدیرعامل بانک ملت کردستان نیز در این آیین با بیان اینکه این بانک در کنار خدمات بانکی در قالب کمک به نیازمندان نسبت به اجرای رسالت اجتماعی خود نیز اقدام کرده است، گفت: در این بانک یک بنیاد نیکوکاری با مشارکت کارکنان تشکیل شده که در زمینه کمک به نیازمندان اقدام می‌کند.

مهدی زمانی اظهار داشت: این ۷۰۰ بسته تحصیلی تامین شده در بین دانش آموزان نیازمند سطح استان و با اولویت مناطق محروم و دور افتاده توزیع خواهد شد و این بانک تلاش می‌کنند در آینده نیز در این زمینه اقدامات لازم را انجام دهد.

او یادآور شد: بانک ملت در سطح کشور تاکنون ۷۰ مدرسه را در مناطق محروم ساخته است و در استان کردستان نیز نسبت به ساخت پنج مدرسه اقدام کرده است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.