مراسم رونمایی از پوسترهای فراخوان دو مهرواره ملی با حضور مسئولان کشوری در مشهد برگزار شد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مراسم رونمایی از پوستر‌های فراخوان اولین مهرواره ملی داستانک «گنبدِ کبوتران» و «نامه مهر» با حضور علی اکبرزاده، مدیر عامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور و محمودرضا برازش مدیرعامل بنیاد بین المللی امام رضا (ع) برگزار شد.

بزم‌آرا  معاون فرهنگی اداره کل کانون پرورش فکری خراسان رضوی در مراسم رونمایی از پوسترهای  فراخوان اولین مهرواره ملی گفت: کانون پرورش فکری خراسان رضوی با همکاری بنیاد بین المللی امام رضا (علیه‌السلام) اولین جشنواره ادبی ملی داستانک «گنبدِ کبوتران» و نامه‌ای به امام رضا (علیه‌السلام) با عنوان «نامه مهر» را با هدف ترویج فرهنگ رضوی در قالب داستانک برگزار می‌کند.

او گفت: نوجوانان و بزرگسالان، مخاطبان این مسابقه هستند که می‌توانند حداکثر سه اثر و با محدودیت ۲۵۰ کلمه برای هر داستانک ارسال کنند.

معاون فرهنگی اداره کل کانون پرورش فکری خراسان رضوی گفت: در این فراخوان صرفا داستانک (حداکثر با ۲۵۰ کلمه) پذیرفته می‌شود و داستان کوتاه، بلند، رمان، خاطره، دل نوشته، نامه مورد قبول نخواهد بود.


بیشتر بخوانید


بزم‌آرا گفت: کودکان و نوجوانان ۷ تا ۱۷ سال، مخاطبان این مسابقه هستند که می‌توانند فقط یک نامه برای مهرواره ارسال کنند. علاقه‌مندان می‌توانند با مطالعه نامه متناسب با گروه سنی خود پاسخ نامه را نوشته و برگه را به همراه فرم تکمیل شده‌ی مشخصات، به آدرس پستی و یا عکس از پاسخ نامه را به نشانی ایمیل درج شده در نشانی ارسال کنند.

او گفت: در مسابقه نامه مهر از کودکان و نوجوانان خواسته شده است تا احساس خود را در روز‌های فراق و دوری از زیارت امام رضا(ع) بیان کنند.

معاون فرهنگی اداره کل کانون پرورش فکری خراسان رضوی گفت: شرکت کنندگان می‌توانند آثار خود را تا ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ به اداره کل کانون پرورش فکری استان واقع در مشهد، فلسطین ۲۶ پلاک ۳۱، صندوق پستی ۳۷۵-۹۱۷۳۵ و یا به ایمیل Mokatebe.khorasanrazavi@kpf.ir ارسال کنند.

انتهای پیام//م.م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.