رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: مهمترین مطالبه پرستاران و همکاران بهداشت و درمان خوزستان بحث کارانه آن‌ها است که امیدواریم پرداخت شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،فرهاد ابول نژادیان رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: مهمترین مطالبه پرستاران و همکاران بهداشت و درمان خوزستان بحث کارانه آن‌ها است که امیدواریم با تلاش استاندار خوزستان این مطالبه پرداخت شود و حقوق کارکنان را پرداخت کردیم، ولی اضافه کاری آن‌ها تا مرداد و کارانه کارکنان تا اسفند پارسال پرداخت شده است که امیدواریم مشکل این همکاران حل شود.

او در ادامه بیان داشت: مدافعان سلامت و همه کادر بهداشت و درمان خوزستان در ۲ سال گذشته در مبارزه با کرونا سنگ تمام گذاشتند و حدود هفت هزار تخت در خوزستان داشتیم و هر روز ۱۰ درصد به تخت‌های بیمارستانی ما اضافه می‌شد ضمن اینکه در اوج پیک بیماری، هر هفت روز تعداد بیماران کرونایی در استان ۲ برابر می‌شد.

ابول نژادیان افزود: کل تخت‌های اختصاص یافته به کرونا در کشور ۱۴۲ هزار تخت بود در حالی که به واسطه این طرح ۲۰۰ هزار بیمار را به صورت سرپایی درمان کردیم و مدیران برخی از بیمارستان‌های خوزستان بخش دیالیز، کتابخانه‌ها و فضا‌های دیگر را به بخش کرونایی تبدیل کردند و برای نجات جان مردم سنگ تمام گذاشتند که جای تقدیر و تشکر دارد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز ادامه داد: مدافعان سلامت در ۲ سال گذشته با وجود اینکه زحمات بسیاری کشیدند، اما حق و حقوق قانونی خود را هنوز نگرفته‌اند اگرچه ما این موصوع را از طریق وزارت و ریاست جمهوری پیگیری کردیم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.