استاندار فارس گفت: آب رسانی به ۱۸ روستای کم برخوردار شهرستان شیراز تا پایان تابستان ۱۴۰۱ انجام می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمد هادی ایمانیه استاندار فارس در جلسه قرارگاه محرومیت زدایی احمدبن موسی که با محوریت جمع آوری معتادان متجاهر و آب رسانی به مناطق محروم شیراز برگزار شد، گفت: کار جمع آوری معتادان متجاهر را با هماهنگی ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور، آغاز خواهیم کرد که بر اساس هماهنگی‌های انجام شده، تا دهه فجر همه معتادان جمع آوری و ساماندهی خواهند شد.

او با بیان این که بودجه لازم و مکان مناسب برای اجرای این طرح با هماهنگی مجموعه سپاه، شهرداری شیراز و بهزیستی فراهم شده است افزود: پیش بینی شده است هزار معتاد متجاهر شیراز در این مکان ساماندهی شوند.

فرمانده سپاه فجر فارس هم گفت: طرح آب رسانی و اصلاح شبکه به ۱۸ روستای کمتر برخوردار و محروم شهرستان شیراز را پیش بینی کرده ایم و قرار است که این طرح با همانگی شرکت آب و فاضلاب شیراز در مدت یک سال اجرایی شود.

سردار بوعلی با بیان این که این طرح آب رسانی با استفاده از اعتبارات استانی و قرارگاه محرومیت زدایی احمدبن موسی اجرایی می‌شود افزود: برای به نتیجه رسیدن این طرح، با حضور شهرداران، نماینده سپاه، نماینده قرارگاه و مدیران دستگاه‌های اجرایی مرتبط، ۳۱ قرارگاه محرومیت زدایی در نقاط مختلف شهرستان شیراز راه اندازی شده است.

او ابراز امیدواری کرد که عملیات آب رسانی این روستا‌ها تا قبل از تابستان ۱۴۰۱ به پایان خواهد برسد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سامان
۲۳:۱۹ ۱۶ آذر ۱۴۰۰
روستا بیدزرد شیراز ده ها سال مشکل اب اشامیدنی در تابستان و زمستان دارد که رسیدگی نمیشود.تنها کاری که میکنن هفته یکبار یه مقدار کم اب با تانکر میدن مردم روستا.
آخرین اخبار