عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ فدراسیون فوتبال در خصوص واگذاری تبلیغات محیطی به باشگاه‌ها توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، منصور قنبرزاده، عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ فدراسیون فوتبال در مراسم گرامی داشت مرحوم پرویز دهداری سرمربی سابق تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: مرحوم دهداری در بخش اخلاق و فنی جزو اسطوره‌های فوتبال کشورمان محسوب می‌شوند و مثل ایشان نتوانسته ایم در فوتبال اخلاق مدار باشیم.

او درباره واگذاری تبلیغات محیطی به باشگاه بیان کرد: من زیاد در جریان این موضوع نیستم، اما واگذاری تبلیغات محیطی به باشگاه‌ها کار مثبتی بود و باید از فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ و باشگاه‌ها در این خصوص تشکر کنیم. سازمان لیگ با کارگزاری که باشگاه استقلال معرفی کرد، قرارداد امضا کرد و منافع این قرارداد برای کلیه باشگاه‌ها است.

او در خصوص ورود بانوان به ورزشگاه ها گفت: بانوان نیمی از جامعه ما هستند، اما  من از سازوکار اجرای ورود بانوان به ورزشگاه‌ها اطلاعی ندارم و من مسئولیتی نیز در این خصوص ندارم.

قنبرزاده درباره بند یک اساسنامه فدراسیون فوتبال اظهار کرد:کمیسیون فرهنگی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید به جد این موضوع را پیگیری کنند و زمانی کمی نیز تا پایان سال داریم و باید یک فرآیند قانونی طی شود و  دولت باید یک لایحه به مجلس بفرستد و این لایحه در کمیسیون تخصصی بررسی شود و اگر در صحن علنی مجلس رای بیاورد به شورای نگهبان فرستاده می‌شود و در صورت تصویب شورا نگهبان به صورت قانون در می آید و این فرآیند باید طی شود و زمان کمی نیز در این خصوص داریم.

او درباره شفاف سازی مبالغ جرائم کمیته انضباطی و تبلیغات محیطی به که حساب سازمان لیگ واریز می شود، گفت:من در سازمان لیگ مسئولیت اجرایی ندارم و از ریز موارد اجرایی اطلاعی ندارم، اما همه چیز باید شفاف باشد و عزیزی خادم نیز پیش از انتخاب شدن به عنوان ریاست فدراسیون فوتبال در برنامه هایش شفاف سازی وجود داشت. تمام باشگاه‌ها صورت‌های مالی سازمان لیگ در فصل گذشته و همچنین گزارش بازرس مستقل را تایید کرده اند و اگر باشگاه‌ها ابهامی داشتند باید از سازمان لیگ و خزانه دار توضیح می‌هواستند و به همین دلیل این موضوع در هیئت رئیسه سازمان لیگ طرح نشد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار