رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مقابله با کرونا گفت:واکسیناسیون کرونا باید به یک ارزش اجتماعی تبدیل شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از همدان ،مازیار عبدی ،مدیرکل روابط عمومی استانداری و رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مقابله با کرونا استان همدان گفت:به منظور حفظ سلامت و بهداشت عمومی جامعه و ترغیب اقشار مختلف جامعه، تزریق واکسن کرونا  باید به یک ارزش اجتماعی تبدیل شود.

او در نشست کمیته اطلاع رسانی ستاد مقابله با کرونا استان همدان، افزود: طرح مدیریت هوشمند، یک ترغیب سیستماتیک در حوزه مقابله با ویروس کرونا محسوب می‌شود که خدمات دهنده و خدمات گیرنده را در بر می‌گیرد.

مدیرکل روابط عمومی استانداری و رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مقابله با کرونا استان همدان اظهار داشت: پرهیز از رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و عادی انگاری بیماری کرونا بسیار خطرناک و ممکن است موجب اوج گیری آمار مبتلایان به این بیماری شود.

 عبدی افزود: با توجه به بهبود شرایط کرونایی نسبت به چند ماه گذشته و افزایش چشمگیر آمار واکسیناسیون، مردم می‌توانند به سمت عادی سازی مناسبات اجتماعی البته با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی حرکت کنند.

او بیان کرد: عادی سازی مناسبات اجتماعی باید با رعایت حداکثری شیوه نامه‌های بهداشتی صورت گیرد.

مدیرکل روابط عمومی استانداری همدان با تاکید بر نقش مهم رسانه در قطع زنجیره کرونا،گفت: رسانه‌ها می‌توانند با انتقال صحیح مفاهیم در قالب فناوری‌های به روز اطلاع رسانی، به منظور قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا اقدام کنند.

عبدی ادامه داد: جنبه رسانه‌ای مطالب و نحوه ارائه محتوا، در حوزه ضرورت واکسیناسیون و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی مورد توجه قرار گیرد.

او تاکید کرد: دانشگاه علوم پزشکی استان، برای تولید محتوای علمی و اثرگذار اقدام کند و این محتوا را در اختیار رسانه‌ها قرار دهد.

مدیرکل روابط عمومی استانداری و رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مقابله با کرونا استان همدان اظهار داشت: استفاده از تبلیغات محیطی فضای شهری برای انتقال محتوای رسانه‌ای بسیار موثر است.

عبدی گفت: ایمنی دسته جمعی و تکمیل فرآیند واکسیناسیون شرط لازم برای بهبود شرایط و مهار بیماری کرونا است.

او اظهار داشت: تحقق موضوع مهم قطع زنجیره کرونا نیاز به مشارکت و همکاری مردم در واکسیناسیون و رعایت شیوه نامه های بهداشتی است.

تزریق واکسن کرونا در پایگاه‌های تجمیعی و همه مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی شهرستان همدان انجام می‌شود.

بیش از ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار دُز واکسن کرونا تاکنون در استان همدان تزریق شده است.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.