استاندار همدان گفت:۵ شهرستان استان در وضعیت آبی کرونایی و ۵ شهرستان هم در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از همدان ، علیرضا قاسمی‌فرزاد, استاندار همدان  در ستاد استانی مدیریت کرونا، با قدردادنی از کادر بهداشت و درمان استان و اصحاب رسانه برای همکاری و اقناع بخشی جامعه در زمینه مقابله با کرونا، گفت: با رعایت اصول بهداشتی  و اقداماتی که در استان انجام شده، ۵شهرستان در وضعیت زرد و ۵شهر دیگر نیز در وضعیت آبی قرار دارند.

او ادامه داد: اسدآباد، رزن، درگزین، فامنین و ملایر در وضعیت آبی کرونایی قرار دارند و  برای استمرار وضعیت کنونی و تبدیل شهر‌های زرد به آبی رعایت شیوه نامه های بهداشتی الزامی است.

استاندار همدان گفت: آبی شدن وضعیت کرونایی به معنای عادی انگاری شرایط نیست؛ زیرا ممکن است این وضعیت ناپایدار باشد.

قاسمی فرزاد با اشاره به اینکه  رعایت شیوه نامه های بهداشتی، فاصله‌گذاری اجتماعی و تزریق واکسیناسیون در سطح استان الزامی است  بر اجرای طرح سکوی هوشمند مدیریت کرونا، به‌شکل دقیق و منظم در  استان تاکید کرد.

او افزود:کمیته‌های زیرمجموعه ستاد استانی مدیریت کرونا، اقدامات خود را با محوریت طرح سکوی هوشمند مدیریت انجام دهند و پیشنهادات خود در ارتباط با اجرای سکوی هوشمند مدیریت را ارائه کنند.

استاندار همدان گفت: دانشگاه علوم‌پزشکی طرح شهید سلیمانی را مورد حمایت، پیگیری و نظارت جدی قرار دهد و اقدامات لازم برای تزریق دُز سوم واکسن کرونا در استان را فراهم کند.

قاسمی فرزاد بر تزریق واکسن کرونا برای زنان باردار تاکید کرد و ادامه داد اصحاب رسانه مقدمات اقناع‌سازی جامعه برای تزریق دُز سوم واکسن کرونای دانش آموزان را فراهم کنند.

او گفت: در تلاش هستیم تا با تزریق واکسن کرونا اکثریت جامعه را در سطح گسترده ایمن‌سازی کنیم و  ایمن‌سازی گسترده دانش آموزان استان با تزریق دو دُز واکسن کرونا مورد تاکید است.

استاندار همدان اظهار داشت: اصناف و بازاریان کارت واکسیناسیون خود را در معرض دید مشتریان و بازدیدکنندگان خود قرار دهند.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.