رئیس شبکه بهداشت و درمان ملایر گفت: بیش از ۵۱ درصد جمعیت شهرستان ملایر با دریافت دو دز واکسن، در برابر ویروس کرونا واکسینه شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، دکتر محسن ترکاشوند رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان ملایر با اشاره به اینکه تا کنون  حدود ۶۸ درصد کل جمعیت شهرستان دز اول و بیش از ۵۱ درصد کل جمعیت شهرستان حدود ۱۵۰ هزار نفر دز دوم واکسن کرونا را تزریق کرده اند گفت: دز سوم و یادآور نیز به چهار هزار نفر دز تزریق شده است.

او با بیان اینکه هنوز ۵۰ هزار نفر از جمعیت شهرستان واکسن نزده اند و این موضوع ما را در وضعیت شکننده‌ای قرار می‌دهد، تصریح کرد: برای اینکه به ایمنی برسیم باید حداقل ۸۵ درصد کل جمعیت شهرستان ملایر دز اول و دز دوم واکسن کرونا را تزریق کنند.‌

ترکاشوند با تأکید بر اینکه در حال حاضر وضعیت رنگ بندی، ملایر آبی  است ، ادامه داد: تزریق واکسن، رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی، زدن ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی همچنان باید در اولویت مردم باشد.

ترکاشوند با بیان اینکه در سطح شهر ملایر ۱۱ مرکز واکسیناسیون و در کل شهر‌ها و روستا‌های تابعه کلیه مراکز جامع سلامت، خانه‌های بهداشت در حال تزریق واکسن کرونا هستندبیان کرد: تا کنون حدود ۸۲ درصد افراد  ۱۲ تا ۱۸ سال در شهرستان دز اول واکسن کرونا را دریافت کرده اند و روند واکسیناسیون ادامه دارد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان ملایر گفت: بین ۸۵ تا ۹۰ درصد بیماران کرونایی که فوت می‌کنند یا اصلا واکسن نزده اند و یا دز دوم را دریافت نکرده اند، بنابراین توصیه ما بر تکمیل روند واکسیناسیون و رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.